آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ

با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید. خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد.

  • استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است.
  • اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید.
  • برای زدن کرم پودر از یک براش یا اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید و اگر لازم بود آن را روی گردن و نزدیک گوش‌تان هم بزنید.
  • پس بهتر است که یک لایه نازک از آن را روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود اعمال کنید.
  • قسمت هایی مثل اطراف بینی، زیر ابرو و اطراف خط لب را از قلم نیندازید.

ساده رژ گونه را روی برجستگی گونه بزنید و به خوبی آن را محو کنید. از کرم برنز کننده یا کانتور استفاده کنید و با کشیدن خط روی شیشقه ها، خط چانه و گونه ها روی صورتتان به آن رنگ بیشتری بدهید. کانسیلر را به صورت مثلثی یا نقطه ای زیر چشم بزنید و آن را به کمک براش مناسب به خوبی محو کنید. قبل از انجام آرایش توصیه میکنیم با مواد شوینده مناسب پوستتان، صورتتان را به خوبی بشویید و پس از خشک کردن آن از یک کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد.

برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.

سه تا پنج هفته قبل از عروسی یک آرایش آزمایشی داشته باشید

هر چه رنگ رژ تیره و براق تر باشد، صورت گرد و تپل تر بنظر میرسد. یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. برای روشن تر شدن رنگ پوست به هیچ عنوان نباید از کرم های سفید و بسیار روشن برای پوست برنزه استفاده شود. رنگ کرم در حالت ایده آل باید سه درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد. تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود.

از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود تا تیرگی ها برطرف شود. همچنین، با روشن شدن اطراف چشم بتوانیم جلوه ای زیباتر به آرایش چشم بدهیم. فیکساتور نام یک محصول آرایشی است که وظیفه آن این است که آرایش صورت شما را دقیقا مانند ساعت اولیه، دست نخورده و ثابت باقی نگه دارد. این محصول آرایشی را باید بعد از کامل شدن آرایش‌تان استفاده کنید تا مانع از خیس شدن، چرب شدن و خراب شدن آرایش‌ شده و ماندگاری آن را بالا ببرد. در انتها در نظر داشته باشید که تمام این محصولات را میتوانید به صورت خرید آنلاین لوازم آرایشی و از طریق وبسایت‌های مرتبط و معتبر در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. یکی از مهمترین مسائلی که در زمینه آرایش و لوازم آرایشی وجود دارد ماندگاری آنها روی صورت است.

مدل آرایش صورت 2022

با کمک یک قلموی بزرگ پودر فیکس را به همه جای صورتتان بزنید. انجام این دو کار قبل از آرایش باعث میشود که پوست شما تمیزتر شود و آرایش تان طبیعی تر جلوه کند و میزان چربی پوست کنترل شود. هاشور ابرو یا میکروبلدینگ یک روش جایگزین برای تاتو میباشد، خانم ها می توانند برای داشتن ظاهری زیبا این تاتو را انجام دهند. با این تفاوت که این کار با دستگاه و با دقت بسیار بالا انجام می گردد. بعد از انجام این عمل ممکن است فرد پشیمان شده و بخواهد آن را بدون هزینه بالا و همچنین درد زیاد پاکسازی کند.

استفاده از پرایمر از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد. برای این کار نوک انگشت خود را به پرایمر سایه چشم آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای به پلک‌ها بمالید؛ به نحوی که پلک از ریشه مژه‌ها تا بالای چین خود با پرایمر پر شود. در نهایت می‌توانید روی آن را پنکک بزنید تا پایه مناسبی برای سایه ایجاد شود.

این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ، در عین حال که جسورانه و ظریف است، برای هر نوع آب و هوایی اعم از سرد و گرم عالی خواهد بود. همچنین مدل آرایش مات، مناسب برای انواع مناسبت ها است که به پوست اجازه تنفس میدهد و پررنگ به نظر میرسد. آرایش مات؛ سبکی خاص از میکاپ است که در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که به دختران اجازه میدهد تا ظاهری خیره کننده داشته باشند.