آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ

اگر با محصولات کانتورینگ آشنایی ندارید، می‌توانید از برنزر استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت‌های خود از یک برنزر مات بژ استفاده کنید. برنزر را زیر فک، دو طرف گونه‌ها و اطراف پیشانی بزنید (درست مانند کانتور).

  • این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ میتواند برای عروس خانم ها در شب عروسی استفاده شود.
  • تا حد امکان برای صورت های لاغر از کرم های دو درجه روشن تر از پوست استفاده کنید.
  • برای داشتن آرایش زیبا توجه داشته باشید که هیچگاه اجازه ندهید آرایش شما آنقدر زیاد و توی چشم باشد.
  • قرار گرفتن بیش از اندازه و لایه و لایه کرم ها می تواند در آرایش صورت اختلال ایجاد کند.
  • برای اینکه آرایش زیبایی داشته باشید و اصطلاحا آرایش به شما بیاید، در قدم اول لازم است تک تک اعضای صورت‌تان را بشناسید.

ساده بهتر از سایه های گرم استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد؛ زیر پلک پایین را نیز با ساده یک درجه روشن تر بزنید و به خوبی فید کنید. البته محصولات براق‌کننده لب نیز به شما در اجرای میکاپ صورت مناسب کمک می‌کنند. همچنین این محصول می‌تواند روکشی براق با رنگ‌ دلخواهتان ایجاد کند.

سالن زیبایی و عروس دوژه تهران

اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید. با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید.

ست کرم پودر لاکچری کوین به همراه پد ۵۵۱

یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد.

توصیه ما این است پرایمر را با لایه‌های سبک و شفاف اعمال کنید. چراکه اگر مقدار پرایمر بیش از حد لازم باشد، روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای بد ایجاد می‌کند. پس بهتر است که یک لایه نازک از آن را روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود اعمال کنید.

آموزش آرایش چشم درشت با متدهای روز و حرفه ای در چند مرحله

در این مطلب قرار است شما را با دلیل های تیره شدن کرم پودر و علت ماسیده شدن آن بر روی پوست آشنا نماییم و اطلاعاتی را در این… در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید. با این انتخاب پیشانی کشیده تر و صورت لاغرتر نشان داده خواهد شد. یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید. 11.مرحله ی آخر انتخاب رژ لب طبیعی و متناسب با آرایش تان است.

ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. در نهایت پس از اتمام آرایش‌تان حتما از یک اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید تا در تمام طول روز ماندگار باشد. اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید.