آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس

در این سبک از آرایش، با استفاده از یک کرم پودر مایع که یک درجه روشن تر از رنگ پوست است را بر روی صورت پخش میکنند. سبک و مدل آرایش ضد پیری (Anti-aging makeup model)، به دلیل جوان تر و شاداب تر به نظر رسیدن زنان مسن تر مورد استفاده قرار میگیرد. در این مدل از انواع سبک آرایش و میکاپ، هدف این است که با محصولات مناسب، چین و چروک و لک های صورت را مخفی کرد. این مدل از آرایش میتواند در ایجاد جذابیت و جوانی کمک شایانی به خانم های سن بالا کند.

  • اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید.
  • استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد.
  • اما بدون شک دنبال کردن این افراد باوجود جذابیت‌های فراوان به شما کمک شایانی در یادگیری و آموزش اصولی نمی‌کند.
  • تا حد امکان افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند نباید ابروهایشان را باریک و کوتاه کنند.

ابرو ها و فرم آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند همچنین فرمی که ابروهای شما دارد به چشم های شما نمای ویژه ایی می دهد. همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند. برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و.. راز یک آرایش زیبا این می باشد که شما بدانید که بخش های مختلف صورت تان را چگونه آرایش کنید و ایراد های احتمالی را چگونه برطرف کنید. برای داشتن آرایش زیبا توجه داشته باشید که هیچگاه اجازه ندهید آرایش شما آنقدر زیاد و توی چشم باشد.

سبک میکاپ و آرایش اروپایی یا HD

آرایش در پوست های خشک و خشن و زبر خیلی خوب نخواهد شد. از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس از کرم پودر استفاده کنید. لب پایینی با رژ لب بزنید هنگام زدن رژ دقت کنید که رژتان از لب بیرون نزند. سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان ایجاد کنید، سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید. کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند. خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند.

ترفندهای آرایش در فصل پاییز! جذاب ترین ترند ها و ترفند های میکاپ پاییزی کدام است؟!

شما می توانید برای این کار از تکنیک های آرایشی جدید استفاده کنید تا آرایش ملایم و شیک داشته باشید.. اگر فکر می کنید نکات و ترفندهای فوق در مورد آرایش عروس در طول روز عروسی برای شما بسیار طاقت فرسا و وقت گیر است، می توانید با یک آرایشگر حرفه ای عروس مشورت کنید. با این شرایط دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید؛ جز این که در روز عروسیتان زیبا و جذاب به نظر برسید. بهترین آرایش عروس باید دارای پوشش عالی بوده و حداکثر دوام را داشته باشد تا شب و روز عروسی شما را پشت سر بگذارد. محصولات با کیفیتی را انتخاب کنید که می دانید پوست شما در برابر آن ها عکس العمل منفی نشان نخواهد داد. در مرحله بعدی از کانسیلر مناسب برای اطراف چشم ها و قسمت هایی که دارای تیرگی است و نیاز به پوشانندگی دارد، استفاده کنید.

از مهم ترین راه ها برای تشخیص وسایل آرایش مرغوب خرید آنها از فروشگاه های معتبر و تخصصی می باشد. دومین روش عدم اطمینان به تستر هایب می باشد که فروشنده به شما می دهد. برای این کار می‌ توانید مقداری از کرم پودر پنکیک را بر روی بازوی خود تست کنید و بعد از گذشت یک روز یا دوازده ساعت می توانید متوجه شوید که به آن محصول آرایشی آلرژی دارید یا نه . کرم پودر دارای بافت یکدست می باشد و مواد تشکیل دهنده کرم پودر کاملاً یکرنگ هستند و ذرات آن نیز یک اندازه می باشد.