آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس

هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید. اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید.

  • اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید.
  • به عنوان مثال اگر مژه‌های کوتاهی دارید، از ریمل بلندکننده استفاده کنید و یا اگر تار مژه‌های شما نازک است از یک ریمل حجم دهنده کمک بگیرید.
  • همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر.
  • می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید.
  • دومین ابزار آرایشی مهم برای صورت انتخاب یک برس با کیفیت بالا است.
  • در چین باستان نیز مردم برای نمایش یک طبقه اجتماعی خاص، ناخن های خود را رنگ آمیزی میکردند.

بهتر است بیوتی بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود.

آرایش صورت اداری و رسمی و نکات طلایی آن

روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید.

آموزش گام به گام مانیکور حرفه ای در منزل

استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید. علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. دیگر محصول پوستی مهم برای زیرسازی پوست صورت، کانسیلر است. در واقع، کانسیلر در پوشش جوش‌ها، جای آکنه و موارد دیگر کاربرد دارد.

سایه زدن زیر چشم؛ نکات، آموزش و پاسخ پرسش‌های پرتکرار

مهم نیست که شما به طور معمول خیلی آرایش می کنید یا ترجیح می دهید زیاد آرایش کنید، آزمایش یک ظاهر جدید و جسورانه در روز عروسی ایده آل نیست. شما باید آرایشتان را با خیال راحت اجرا کنید – می خواهید عکس های شما ماندگار باشند. برای داشتن نتایج تضمین شده، ظاهری را انتخاب کنید که شامل پوست درخشان، گونه های گلگون و لب های برافروخته باشد. از مداد ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید – برای بهترین نتیجه، مدادی را انتخاب کنید که سایه دار یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد. برای پوست بی عیب و نقص، باید مواردی را که مصرف می کنید در نظر بگیرید زیرا تا حد زیادی تعیین می کند که از چه نوع کانسیلری استفاده شود.

از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود. کسانی که چشم های نزدیک به هم و یا چشم های ریز دارند ، بهتر است خط چشم پلک پایین را کامل نکشند. برای کشیدن یک خط چشم راحت ، با خط چشم انتهای مژه ها را نقطه گذاری کنید و سپس نقطه ها را به هم وصل کنید.