آرایش صورت دخترانه تماشا-تاپ ابرو

رنگ استخوانی باعث بلند دیده شدن پشت چشم می شود و اگر اصطلاح نکرده باشید، ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند و نشان نمی دهد. برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید. اگر دوست دارید پشت چشم براقی داشته باشید لایه داخل چشم را نیز سایه بزنید. اگر سایه چرب روی پلک شما حرکت می کند و به اصطلاح سایه می ریزد، از فیکساتور برای دوام بیشتر سایه استفاده کنید. مدت زمان آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان در دوره عمومی یک ماه و نیم است.

رژگونه را بر روی اسنخوان گونه تا نزدیک چشم باید انجام دهید و در زیر آن رنگ تیره برای لاغرتر دیده شدن بسیار ضروری و مهم است. توصیه ساریسا در آموزش آرایش صورت خود این است که سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید. می‌توانید ابروهای خود را به کمک محصولات مختلفی مانند مدادها، پودرها و ژلها، پرپشت یا فرم طبیعی آنها را تقویت کنید.

استفاده از ضد آفتاب در شش ماه اول سال به شدت توصیه می شود. شما می توانید از ضد آفتاب های بی رنگ و فاقد چربی استفاده کنید تا چربی اضافه آنها پوست صورتتان را مستعد جوش زدن نکند. فراموش نکنید یکربع بعد از استفاده از مرطوب کننده می توانید از ضد آفتاب مناسب برای پوستتان استفاده کنید تا با این کار حتی بعد از آرایش صورت نیز از پوستتان محافظت کرده باشید.

  • برای کانتور بینی هم اگر بینی کوتاه و پهنی دارید توصیه می کنیم خطوط تیره را روی دو تیغه بینی بکشید و آن را تا نوک ابرو ادامه دهید.
  • اگر می خواهید بهترین و بی نقص ترین مدل آرایش برای صورت گرد را داشته باشید بهتر است رژگونه را بیشتر به شکل خطی پخش کنید و آن را به سمت گوش ها بکشید.
  • برای این منظور می توانید چسب آن را با استفاده از وسیله ای مانند سنجاق سر به مژه مصنوعی ها بزنید و اضافه آن را بگیرید تا مژه هایتان را کثیف نکند.
  • اما این لاین از لوازم آرایشی انواع مختلف و متفاوتی دارد که در طیف رنگی متفاوت و شکل و جنس متنوع به بازار عرضه می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
  • همانطور که میدانید جوش های پوستی و لکه های آن شامل حال همه ما می شود، شما می توانید با آرایش جلوه بد این جوش ها را محو کنید و زیبایی چهره تان را حفظ کنید.

برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید. برای گرفتن برق یا رنگ اضافی روی لب‌هایتان از یک دستمال نمدار می‌توانید استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر هم حتما ار براش استفاده کنید تا نتیجۀ بهتری بگیرید.

نکات خفن برای آرایش صورت

رژلب های موجود در بازار اغلب شیمیایی بوده و به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت و آسیب به لب ها میشود. و چه بهتر اگر این رژلب های طبیعی را خودتان درست کرده باشید. قبل از آن که چشم هایتان را سایه بزنید، مقدار کمی پرایمر به پلک هایتان بزنید.

برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. در صورتی که می خواهید خیلی سریع چشم هایتان را آرایش کنید بهتر است از سایه کرمی استفاده کنید زیرا به راحتی با هم ترکیب می شوند و با انگشت نیز می توانید آن را به پشت پلک و زیر چشم هایتان بزنید.

مراحل زیرسازی آرایش صورت به طور گام به گام

استفاده از کانسیلر چشمان شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد و احساس خواب‌آلودگی را از چشمان شما می‌گیرد. البته اگر وقت شما برای آرایش کردن اندک است و می‌خواهید یک آرایش ساده صورت در منزل انجام دهید که در عین حال خیلی سریع باشد، می‌توانید از مرحله کانسیلر عبور کنید. این دقیقا به این بستگی دارد که شما چه چیزی را می‌خواهید در آرایش خود برجسته کنید. اگر می‌خواهید پوست و چشمان شما عالی و بی‌نقص برسد، استفاده از کانسیلر گزینۀ بسیار مناسبی است. در مرحله بعد در صورت تمایل می توانید از خط چشم استفاده کنید. خط چشم برای دختران باید کاملا ظریف و کوتاه و در امتداد رویش مژه ها کشیده شود.

قبل از آرایش صورت از مرطوب کننده استفاده کنید

سعی کنید ابتدا آن ها را با استفاده از بالم لب یا مرطوب کننده آماده کنید سپس از یک رژ لب ملایم استفاده کنید. فنی و حرفه ای، بسیاری از افراد متخصص در این زمینه در سایر دوره های داخلی و خارجی زیر نظر برندها و افراد شناخته شده در زمینه زیبایی و آرایش نیز شرکت می کنند. چون در دوره های فنی و حرفه ای سبک های مختلف میکاپ آموزش داده نشده و تسلط پیدا کردن به آنها تنها با تمرین و مجله خبری میکاپ کسب دانش و مهارت بدست می آید. در هنگام اعمال سایه چشم می‌توانید خط چشم خود را حرکت دهید. اگر مبتدی هستید، بهتر است از یک مداد کرمی و ضد آب استفاده کنید که بیشترین نزدیکی را به مژه‌ها داشته باشد و تا هنگامی که احساس راحتی بیشتری می‌کنید، آن را ادامه دهید. هایلایترها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند، اما اگر مبتدی هستید، ساریسا استفاده از پودر هایلایتر را توصیه می‌کند.

این باعث می‌شود که شما یک آرایش ساده و در عین حال طبیعی و بسیار ماندگار داشته باشید که در تمام روز روی صورت شما باقی بماند. دقت کنید که به هیچ عنوان نباید در این کار افراط کنید، چون افراط در لایه برداری به پوست شما آسیب زیادی می‌رساند. اما انجام اینکار در حد یکی دوبار در هفته به پوست شما کمک زیادی می‌کند، منافذ آن را باز می‌کند و خود همین باعث شادابی و شفافیت پوست می‌شود. بعضا با هدف توانایی آرایش درست و اصولی در منزل وارد این دوره می شوند، اما تعداد زیادی هم می خواهند وارد این حرفه شوند و کسب درآمد کنند. کسانی که می خواهند به عنوان یک آرایشگر حرفه فعالیت کنند باید با تمامی مدل های آرایش صورت ایرانی و اروپایی، عربی و غیره آشنا باشند.