آرایش مناسب برای هر فرم صورت سالن های شبنم نظیف

از سر ابرو شروع کنید و چند خط کوچک مومانند در این قسمت بکشید. در آموزش آرایش صورت حرفه‌ای توصیه می‌شود کشیدن ابروها را از جهت رویش مو (یعنی از پایین به بالا) انجام دهید. بعد از آن خطوط را با یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی محو کنید.

  • این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ، در عین حال که جسورانه و ظریف است، برای هر نوع آب و هوایی اعم از سرد و گرم عالی خواهد بود.
  • زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت.
  • این ناحیه چرب‌تر بوده و روزنه‌های باز بیشتری دارد و به همین علت ماندگاری آرایش روی این قسمت کمتر است.
  • اگر پوست شما نقصانی ندارد شما نیاز به کانسیر ندارید ولی اگر صورتتان دارای جوش و یا زیر چشم سیاه دارید از یک کانسیلر مناسب با قیمت معقول استفاده کنید.
  • مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.
  • با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید.

ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند.

رنگ موی بژ را با این فرمول‌های ساده بسازید

البته اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می‌ توانید از نوار چسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. برای این کار می توانید کمی از نوار چسب را به صورت مورب در گوشه بیرونی چشم خود بگذارید. بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید.

مدل آرایش عروس جدید

لازم به ذکر است که ریمل نیز در آرایش صورت، نقش مهم دارد. بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید. البته باید توجه کنید که ریملی با فرمولاسیون مناسب تهیه کنید. در واقع، سایه چشم روی پلک اعمال می‌شود تا چشمان را برجسته‌تر کند. سایه‌ها در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند؛ از مات تا درخشان.

نکات کلیدی در نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت

در کشورهای عربی، میکاپ و آرایش مخصوص خلیجی که غالبا بسیار غلیظ است، مورد استفاده قرار میگیرید. برای این مدل آرایش ابتدا باید کرم پودر رنگ پوست، زده شود. برای روشن کردن زیر چشم و ابرو از رنگ روشن بهره می گیرند. بعد از انجام این کارها، نوبت به برجسته ترین بخش آرایش عربی یعنی گونه ها می رسد. بنابراین، فونداسیونی که یک یا دو تن تیره تر از رنگ پوست باشد را بر روی استخوان گونه ها فیکس می کنند.