آرایش مناسب برای هر فرم صورت سالن های شبنم نظیف

برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد. بهترین انتخاب برای پوست تیره رنگ کرم بژگرم و یا بژ طبیعی است. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.

  • این کار تفاوت زیادی در بافت پوست شما ایجاد می کند و بهترین پایه را برای آرایش ایجاد می کند.
  • بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید.
  • رومیان باستانی نیز با استفاده از پودر گچ، سرب سفید و کرمی از چربی حیوانی، نشاسته و اکسید قلع، پوست خود را کم رنگ تر مینمودند.
  • اما اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان حجیم‌تر و حالت‌دارتر شود، می‌توانید در مجالس خاص از مژه مصنوعی استفاده کنید.
  • اساسا با کمک یک میکاپ آرتیست، میتوان به این ظاهر مطلوب و هنری دست یافت.

خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است. افرادی که دارای چشم های قهوه ای روشن هستند برای انتخاب سایه بهتر است از رنگ های بنفش و سبز، سایه قهوه ای ، خاکستری و بژ را اتخاب کنند تا رنگ چشمهای آنها زیباتر به نظر برسد . رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است. برای چشم های گرد ، خط چشم گربه ای کوچک مناسب است ، یعنی خط چشم را از گوشه داخلی پلک بالا شروع کرده و آن را ادامه داده و در انتهای پلک به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید.

طرز تهیه سالاد شور محلی مشهدی بسیار خوشمزه

بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد.

تینت لب چیست + نحوه استفاده از تینت لب (آموزش 100% کاربردی)

10.در مرحله ی بعد میتوانید روی تیغه ی بینی، بالای لب، وسط چانه و بالای گونه را هایلایتر بزنید. اگر ابروهای پرپشت و خوش حالتی دارید نیازی به آرایش ابروها ندارید اما اگر ابروهایتان قرینه نیستند با کمک سایه یا مداد عیوب ابرو را بپوشانید و آن ها را قرینه کنید. دخترانه مهم است؛ یادگیری این نکات کمک می کند که بتوانید آرایشی دخترانه و بی نقص داشته باشید. شما خواهد داشت؛ سعی کنید از رژ لب هایی که نزدیک به رنگ لبتان هستند بزنید.

امیدواریم از دیدن این مطلب نهایت لذت را برده باشید

البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید. آرایش کردن به آسانی که فکر میکنید نیست باید با توجه به شکل صورت و همینطور رنگ پوست روی چهره خود کار کنید و از تکینک های جدید آرایشی استفاده کنید تا زیبا و جذاب به نظر برسید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.