آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی

اجرای میکاپ مناسب، رکن اصلی برای رسیدن به ظاهری ایده‌آل است. محصولات مورد استفاده در پروسه میکاپ، به شما کمک می‌کنند تا ظاهر خود را تغییر دهید، ویژگی‌های مورد علاقه خود را ایجاد یا تقویت کنید و به استانداردهای زیبایی نزدیک شوید. از سوی دیگر، تکنیک‌های میکاپ به بانوان کمک می‌کنند تا اعتماد به ‎نفس خود را افزایش دهند.

  • رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید.
  • در این مطلب مدل هایی از آرایش چشم مجلسی با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل…
  • پس از پاکسازی پوست،از پرایمر مناسب پوست خود استفاده کنید.
  • محو کردن خط چشم یکی از کار هایی می باشد که کمی تواند به چشم های شما حالت طبیعی تری بدهد از این رو بهتر است سعی کنید این…
  • برای آرایش خوشگل در خانه قبل از هر کار آناتومی صورتتان را خوب بشناسید این کار فقط با تکرار و تمرین در خانه به دست می آید.

در بسیاری از موارد پوست لب‌ها به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب و شرایط آب‌وهوایی، خشک می‌شود و ترک می‌خورد. داشتن آرایشی طبیعی و زیبا یک خواسته ی جدایی ناپذیر هر دختر خانم جوان و خوش سلیقه امروزی است. مدل چشم های خود را بشناسید و آرایش چشم را متناسب با فرم چشم تان انجام دهید. به ابروها و مژه های خود برسید؛ ابروهای پرپشت و مرتب و مژه های بلند و پر به تنهایی برای زیبایی صورت کافی هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی هر فرد دارند. خط چشم بسیار باریک روی خط رویش مژه ها کشیده و به مقدار کم و تیز آن را به گوشه های بیرونی چشم هدایت کنید. برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند.

همچنین آنها لب های خود را با خمیری از اکسید آهن و یا مخلوطی از روغن زیتون رنگ میکردند و همینطور سورمه را برای سایه چشم و پیوند ابروها به کار می بردند. استفاده از قلم موی بادبزنی می تواند بهتری انتخاب برای پاک کردن پودرهای احتمالی ریخته شده در زیر چشم باشد. پس اگر از پودر سایه یا هر پودر آرایشی زیر چشم ریخته شد، می توانید با کمک قلم موی بادبزنی به راحتی آن را پاک نمایید. از زدن کرم پودر و دیگر کرم ها به مقدار زیاد اجتناب کنید؛ چراکه آرایش صورت را از حالت طبیعی خارج می کند و هم می تواند ماندگاری آرایشتان را کمتر کند. همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود.

پودر فیکس

برای کشیدن خط چشم ، آن را از گوشه چشم شروع کرده و تا انتها بکشیدو در انتهای چشم ، خط چشم را به سمت بیرون و بالا انحنا دهید. زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. اگر رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر مثبتی روی چهره نخواهد داشت بلکه باعث بدتر شدن ظاهر شما نیز خواهد شد. لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده صحیح از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به طریقه زیر می باشد. مقداری کرم پودر به گونه ، بینی ، چانه و پیشانی بزنید و سپس با پد کرم پودر را روی صورت پخش کنید . توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید.

آموزش ایجاد چال گونه با آرایش در چند مرحله آسان

هایلایترها در اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم و پودر وجود دارند. در نظر داشته باشیده استفاده از هایلایتر برای روح بخشیدن به صورت الزامی است. قبل از شروع آرایش بهتر است از یک مرطوب کننده با کیفیت برای آماده سازی پوست استفاده کنید، برای آماده سازی پوست خود با یک مرطوب کننده با کیفیت بالا اختصاص دهید. انتخاب نوع مناسب مرطوب کننده بخش مهمی از پازل آرایشی است.

اما اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیق‌تری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. مژه های مصنوعی، سورمه و خط چشم، اقلام ضروری چشم ها در این سبک هستند. با توجه به مناسبت، آرایشگر میتواند لب ها را بدون رنگ بگذارد تا چشم ها برجسته تر شوند و یا آنها را پررنگ کند. مدل آرایش اسموکی، همه چیز درباره زنان امروزی است بدون اینکه خیلی مدرن باشد.

یکی دیگر از انواع مدل های آرایشی که معمولا از مد نمی‌افتد و در تمام دنیا طرفدار دارد، سبک کلاسیک است. زمانی که به آرایش کلاسیک فکر میکنیم، به یاد خط چشم بالدار، لب های قرمز پررنگ و چشم های دودی تیره میفتیم. به دلیل گرایش کلیه زنان جهان به سمت و سوی میکاپ و آرایش، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به طور چشمگیری رونق پیدا کرد. هر روز با ورود محصولات جدید در این زمینه، سبک و ظاهر آرایش نیز متمایزتر می‌گردد. به گونه ای که امروزه در جهان، شاهد حضور مدل های جدیدی از تکنیک ها و روش های آرایشی خانم هستیم. یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پرکاربردترین لوازم آرایشی چشم‌، در بین خانم‌ها خط چشم‌ها هستند که توسط برندهای معتبری تولید و عرضه می‌شوند.