آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی

یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد.

سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید. اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند. انتهای این خط را به خط چشمی که کشیده اید وصل نمایید تا به شکل یک مثلث در آید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود. رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید.

  • البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید.
  • سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید.
  • سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.
  • یکی از اجزای صورت که فرم و اندازه مناسب آن بر روی زیبایی صورت به ویژه چشم ها تاثیر دارد ابروها هستند که در هنگام میکاپ باید درست و…

اگر با محصولات کانتورینگ آشنایی ندارید، می‌توانید از برنزر استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت‌های خود از یک برنزر مات بژ استفاده کنید. برنزر را زیر فک، دو طرف گونه‌ها و اطراف پیشانی بزنید (درست مانند کانتور).

متن عاشقانه تبریک روز حسابدار به عشقم و همسرم + عکس نوشته!

بنابراین باید مناطقی از صورت را با هایلایت برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت‌ها می‌تابد. به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند. علاوه بر این حتما گوشه‌های چشم‌تان را هم هایلایتر بزنید تا چشم‌های‌تان درشت‌تر نشان داده شوند. در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد.

اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید. با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید.

به مناطق دیگر آرایش اضافه کنید

رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید. توجه داشته باشید که وقتی نوبت به اعمال کانسیلر می‌رسد، مهم است که آن را با ضربه روی صورت اعمال کنید و هرگز آن را نکشید. شما می‌توانید با استفاده از انگشتان، براش کانسیلر یا اسفنج، این کار را انجام دهید. برای پوشاندن زیر چشم‌ها، دو مثلث معکوس در آن ناحیه بکشید و با حرکات ملایم پخش کنید. همه پرایمرها با ویژگی‌های یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای دستیابی به یک میکاپ صورت مناسب، باید پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید.

مزیت میکاپ و آرایش اروپایی یا HD این است که شما را در جلو و یا بیرون از دوربین خیلی طبیعی به نظر می رساند و پوست را جوان و درخشان میکند. این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ میتواند برای عروس خانم ها در شب عروسی استفاده شود. کمی قلم مو را در سایه قهوه ای تیره بزنید و نزدیک به بن مژه مانند خط چشم سایه بزنید. انتخاب رنگ قهوه ای تیره به جای مشکی می تواند هم آرایشتان را متفاوت و حرفه ای تر سازد، هم آرایشی تمیزتر ایجاد کند. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.

رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد. به هیچ عنوان نباید از خط لبی که از رژتان خیلی روشن‌تر است استفاده کنید؛ چرا که در این صورت لب‌ها باریک‌تر به نظر می‌رسند. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است.