آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

به سراغ سایه مات روشن بروید و آن را به گوشه خارجی استخوان ابرو بکشید تا توجه دقیقی به این قسمت صورت شما جلب کند. تمرکز اصلی این مدل از انواع مدل آرایش، بر روی چشم ها است. مدل آرایش اسموکی با چشم های تیره و لب های پررنگ، ظاهری جسور و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد. سایه های مشکی و خاکستری به دلیل ساخت یک ظاهر دودی تیره و سایه های قهوه ای برای درست کردن چشمان دودی استفاده میشوند. انواع و سایزهای مختلفی از ایربراش برای انجام آرایش عروس خانم ها وجود دارد. معمولا از برس های پهن تر برای گونه ها و مدل های براق آنها برای چشم استفاده میکنند.

  • به همین دلیل استفاده از انواعماسک صورتبسیار مفید خواهد بود.
  • همچنین این محصول می‌تواند روکشی براق با رنگ‌ دلخواهتان ایجاد کند.
  • اول از همه به خاطر داشته باشید که برای آرایش صورت هیچ ترتیب درست و قانون‌مندی وجود ندارد.
  • می‌توانید برای تاثیر بیشتر یک لایه دیگر ریمل هم بیافزایید.
  • آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید.
  • استفاده از ریمل میتواند زیبایی چشم ها و چهره شما را چند برابر کند؛ برای آرایش ساده چندین لایه ریمل زدن مناسب نیست و در حدی که مژه ها تیره تر دیده شوند کافی است.

با این حال اگر با استفاده از اسفنج راحت نیستید، دست‌های‌تان را قبل از کرم پودر زدن کاملا بشویید. به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربه‌ای به سمت بیرون حرکت کنید. کرم پودر را کاملا روی کل صورت‌تان پخش کنید؛ به نحوی که هیچ ردی از آن باقی نماند. اگر از پرایمر لب استفاده می‌کنید، پیش از اعمال آن، لب‌های خود را آماده کنید.

ترفندهای آرایش در فصل پاییز! جذاب ترین ترند ها و ترفند های میکاپ پاییزی کدام است؟!

می‌توانید از براش کوچک‌تر برای افزودن کرم‌پودر به مناطقی که دچار لک است یا از سایر قسمت‌های پوست تیره‌تر است استفاده کنید. با انگشتان خود می‌توانید پرایمر را روی پوست پخش کنید. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند. اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود.

با کرم پودر آشنا شوید

اگر در سایه زدن کمی مبتدی و تازه کار هستید بهتر است روی آرایش لب وقت بگذارید. شما با تمرین کردن و تکرار یک آرایشگر حرفه ای خواهید شد پس بهتر است روی بخش هایی که بیشتر وارد هستید تمرکز کنید. تا الان نوع پوست خود را می دانید در این مرحله از یک مرطوب کننده مناسب و خوب خرید کنید که زیاد چرب و روغنی نباشد.

از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود. مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید. برای داشتن آرایش زیبا باید با تکنیک های لازم آشنایی داشته باشید. از تکنیک های مهم برای آرایش زیبا، تمیز کردن پوست می باشد. چرا که ممکن است بر اثر آرایش چشم ، خورده های سایه ریمل بر روی پوست صورت بریزد و در این صورت مجبور به آرایش مجدد می شوید.

برای این کار تنها کافی است به اندازه یک سکه کوچک از پرایمر را روی براش یا اسفنج آرایشی و یا نوک انگشت‌تان بزنید و کل پوست صورت‌تان را با آن کاور کنید. اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید.

استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه، قوس ابرو و روی پل بینی، یک ترکیب طبیعی به شما می‌دهد. همچنین اگر مبتدی هستید، استفاده از هایلایتر پودری را به شما توصیه می‌کنیم. برای اعمال هایلایتر، براش خود را به آن آغشته کنید و به آرامی روی نقاط مذکور بچرخانید. بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید.

فیکساتور و پودر تثبیت کننده

هنرسرا در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت آموزشی ، شمارا برای ورود به بازار کار آماده نماید. اینکه در چه محیطی ، زیر نظر کدام مربی و با چه سابقه ای و تحت چه شرایطی آموزش ببینید تاثیر مستقیمی بر آموزش و آینده شغلی شما خواهد داشت. آموزشگاه آرایشگری هنرسرا پک تجهیزات را به طور رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد. برای روشن تر شدن و قرمز کردن لب ها با روش های خانگی می توان از موادی همچون؛ عسل، شکر، آبلیمو، گل رز، خیار، روغن بادام، انار، روغن هسته… اگر علاقمندید تا پوست برنزه ای داشته باشید با استفاده از اسپری برنزه کننده می توانید این کار را انجام دهید که نسبت به آفتاب گرفتن روش جدیدتری هم… بند انداختن صورت از روش های قدیمی و موثر برای پاکسازی صورت از موهای زائد به شمار می رود.