آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-تاپ ابرو

همچنین در دوره آموزش آرایش عروس تمرکز بر روی آموزش میکاپ های فوق تخصصی و گریم های ماندگار برای عروس می باشد. در آرایش صورت گرد و چاق مهم ترین نکته نحوه آرایش کردن چشم ها است. البته آرایش چشم ها در هر نوع آرایشی اهمیت ویژه ای دارند ولی در مورد آرایش صورت گرد نکاتی هم وجود دارد.

  • این که با توجه به موقعیتی که قصد رفتن دارید سبک آرایش انتخاب کنید، یک مهارت است و لازم است برخی نکات خفن برای آرایش صورت را مد نظر قرار دهید.
  • سپس می‌توانید طبق آموزش آرایش صورت ما، از قلم مو برای ایجاد بُعدی لعل فام و طبیعی در ناحیه سیب گونه استفاده کنید.
  • درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید.
  • چشمها در این سبک آرایشی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و با استفاده از سایه‌های روشن و مژه‌های بلند آرایش می‌شوند.
  • مثلا یکی از ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها استفاده از مداد سفید داخل چشم است.

پس از اینکه سایه مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به اعمال برنزه کننده می‌رسد. برای این منظور، برنزه کننده را به کمک قلم مو با حاشیه‌های موی سر، روی استخوان گونه و خط فک خود ترکیب کنید. در این آموزش آرایش صورت ساریسا همچنین باید یادآوری کنیم که برای کانسیلر ناحیه زیر چشم، دو مثلث وارونه در زیر چشم ترسیم و با استفاده از حرکات ضربه مانند، گوشه‌های آنها را با فونداسیون ترکیب کنید.

آموزش آرایش صورت ایرانی:

چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این کار را انجام داد.. با حرکات نرم و دایره‌ای کرم‌پودر را در تمام صورت خود پخش کنید.

آموزش میکاپ حرفه ای

بنابراین، در آموزش مجله خبری میکاپ نباید از محصولاتی که برای این منظور استفاده می‌شوند، غافل شد. در اینجا شما به کمک ساریسا با محصولات پایه‌ای آرایش چشم آشنا می‌شوید. اگر می خواهید بهترین و بی نقص ترین مدل آرایش برای صورت گرد را داشته باشید بهتر است رژگونه را بیشتر به شکل خطی پخش کنید و آن را به سمت گوش ها بکشید.

گاها مواردی هستند که در آن ها بعضی از اعضای صورت، با هم هماهنگی ندارند و یک آرایشگر حرفه ای باید توانایی قرینه سازی صحیح آن ها را داشته باشد. میکاپ آرتیست بعد از شناختن نوع پوست و فرم صورت باید بتواند تشخیص دهد که چه موادی را استفاده کند که بیشترین سازگاری را با پوس داشته باشد. با گذراندن این دوره آموزشی می توانید یک شغل پردرآمد و عالی را برای خود ایجاد کنید، زیرا این تخصص همیشه مورد تقاضا قرار گرفته است. شناخت انواع پوست، استفاده از لوازم و مواد متناسب با نوع پوست، شناخت نواحی مختلف صورت از ویژگی های یک میکاپ آرتیست حرفه ای است. یکی از اهداف ساریسا در تهیه این بخش از آموزش آرایش صورت اشاره به همین تفاوتهاست.