ارز دیجیتال ماتیک Matic یا پالیگان Polygon چیست؟ از رفیق نیمه راه اتریوم چه می دانیم! رمزینکس بلاگ رمزینکس بلاگ-تاپ ابرو

همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید. صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود. امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است. در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید.

این نام‌گذاری ممکن است بسیار گیج کننده باشد زیرا هنوز از عنوان «ماتیک» برای توکن این پروژه استفاده می‌شود. هر سه سازنده ماتیک قبل از ورود به حوزه رمز ارزها در شرکت‌های فناوری فعالیت داشتند و قبل از ایجاد شبکه پالیگان نقش بزرگی در اکوسیستم اتریوم داشتند. این پروژه در ابتدا با نام شبکه ماتیک شناخته می‌شد، اما بعداً با گسترش دامنه پروژه به پالیگان تغییر نام داد. در حالی که ماتیک یک راه حل ساده مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای اتریوم بود، پالیگان زیرساخت شبکه‌ای از بلاکچین‌های مشارکتی و به شدت مقیاس‌پذیر است که حاکمیت خود را حفظ می‌کند. بسیاری از کارشناسان تحلیل قیمت ارز دیجیتال یک روند صعودی را برای قیمت ارز دیجیتال متیک پیش بینی کرده اند.

  • مردم هیچ‌گونه مالکیت یا کنترلی بر دارایی‌های دیجیتالی که با تلاش خود یا حتی پول واقعی به دست می‌آورند ندارند.
  • شبکه پالیگان که کوین ماتیک بر روی آن کار می‌کند از سایدچین کردن برای بهبود مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند.
  • در حالی‌که هنوز از امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود.

خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان و سریع ، فروش پالی گان (ماتیک نتورک) با کارمزد کم در صرافی اینانس

الگوریتم اثبات سهام رمز ارز مجله خبری میکاپ، این امکان را در اختیار مکانیزم اجماع قرار می‌دهد تا هر کدام از بلاک‌های شبکه را به صورت جداگانه اعتبار‌سنجی کند. به عبارت دیگر، اعضای شبکه میزان مشخصی از رمز ارز ماتیک را به عنوان وثیقه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند. سپس شبکه پالیگان در ازای این کار، امتیاز اعتبارسنجی تراکنش‌های موجود را در اختیار اعضا قرار می‌‌دهد و هرکدام که بتوانند به درستی یک تراکنش را اعتبارسنجی کنند، از شبکه پاداش دریافت می‌کنند. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. به زبان ساده، دورنمای این رمز ارز این است که صرف نظر از اپلیکیشن و شیوه ای که هر کاربر با آن به فعالیت در بازار بزرگ ارزهای دیجیتال می پردازد، در نهایت با استفاده از کانال ارز دیجیتال ماتیک وارد شبکه اصلی معاملات شود.

خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان، فروش پالی گان (ماتیک نتورک) MATIC، قیمت پالی گان (ماتیک نتورک)

با این حال، پالیگان ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر پروژه‌های رمز ارزی متمایز می‌کند. توسعه دهندگانی که قبلاً اپلیکیشن‌های خود را بر روی بستر اتریوم توسعه می‌دادند می‌توانند بدون نگرانی به بستر پالیگان منتقل شوند. به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند. صرافی اینانس بستر مناسب خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش پالی گان (ماتیک نتورک) است. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا. تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم.

در این مقاله به بررسی ارزدیجیتال ماتیک MATIC که توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان می باشد پرداختیم. پلتفرم پالی گان از جمله پلتفرم هایی می باشد که هدف آن افزایش مقیاس پذیری می باشد. رمز ارز ماتیک MATIC از جمله توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است و از این توکن به عنوان یک واحد پرداخت در شبکه استفاده می شود.