از چه چیزی استفاده کنیم و چگونه از آن استفاده کنیم


به روز شده در 25 فوریه 2021 – ارسال اولیه: 29 نوامبر 2019

پوست مختلط یک چیز واقعی است. نه کاملاً خشک، نه کاملاً روغنی؛ دانستن نحوه مراقبت از آن همیشه آسان نیست. این نوع پوست رایج اما گاهی گیج کننده، نواحی از صورت را که بیش از حد تولید چربی دارند، با نواحی خشک پیوند می دهد و بافتی شبیه تکه تکه بر روی سطح پوست ایجاد می کند. به سادگی، پوست مختلط از تعادل خارج شده است، بنابراین تهیه محصولات زیبایی برای تامین آن نیاز به کمی هوشیاری دارد.

آلینا رویتبرگ – یکی از بنیانگذاران شرکت مراقبت از پوست Fresh – حقایق را در مورد این نوع پوست بیان کرد. او شاخص‌های اصلی را اینگونه توصیف کرد: «یک ناحیه T چرب (پیش،، پایین بینی تا چانه) با گونه‌های خشک یا پوستی که [generally] در تابستان چرب تر و در زمستان خشک تر. اگر تا به حال فکر کرده اید که چگونه پوست شما به این شکل درآمده است، رویتبرگ به شما خواهد گفت که ژنتیک، بالاتر از عوامل محیطی و سبک زندگی شخصی، نقش اصلی را ایفا می کند. هر مرحله از رژیم مراقبت از پوست شما را می توان طوری تنظیم کرد که به نفع هر دو سطح در حال بازی باشد، جایی که هماهنگ ، سطوح هیدراتاسیون پوست شما کلید اصلی است.

واقعیت: طبق گفته رویتبرگ، پوست‌های معمولی و خشک زم، که ، می‌شوند تمایل بیشتری به پوست‌های مختلط دارند.

پوست مختلط چه چیزی استفاده شود

پاک کننده شما باید به ،وان ستون فقرات رژیم شما با دستکاری وضعیت پوست شما بدون توجه به اینکه چه محصولاتی روی آن قرار می گیرد، عمل کند. محصولات پاک کننده ای را انتخاب کنید که با نوع پوست چندوجهی شما کار کند، نه بر ضد. محصولاتی که چربی طبیعی پوست شما را پر و متعادل می کنند. رویتبرگ پیشنهاد می‌کند: «استفاده از یک پاک‌کننده خوب و ملایم دو بار در روز، به پا،ازی پوست بدون خشک شدن بیش از حد یا باقی گذاشتن اثر کمک می‌کند.»

جایگزینی روغن با روغن نیز یک روش موثر برای متعادل ، سطح رطوبت در سراسر صفحه است – من عاشق روغن پاک کننده ضد آرایش فرانک بادی هستم. به طور متناوب، محلول ، ملایمی مانند شیر پاک کننده کلارینز حاوی عصاره های زرد تسکین دهنده را انتخاب کنید. از پاک کننده هایی که حاوی مقادیر زیادی اسید سالیسیلیک هستند خودداری کنید زیرا این افزودنی می تواند پوست را بیشتر خشک کند. برع،، مومیایی‌های پاک‌کننده‌ای که دارای قوام ضخیم و کره‌ای هستند ممکن است در برابر نواحی که مقادیر زیادی سبوم تولید می‌کنند کمی بیشتر احساس شود.

نکته: «توصیه می‌کنم بعد از پاک‌کننده‌های روغنی از ،‌های پاک‌کننده‌ای مانند پاک‌کننده صورت سویای Fresh’s استفاده کنید. [one] رویتبرگ می گوید: به ،وان یک مراسم پا،ازی مضاعف… برای اطمینان از پا،ازی کامل پوست.

برای پا،ازی عمیق تر پوست، یک یا دو بار در هفته یک محصول لایه بردار بریزید. با انجام این کار، تجمع چربی و باکتری ها را از بین می برید و احتمال ایجاد آکنه را کاهش می دهید. این یک تصور غلط رایج است که هر چه منافذ بزرگتر باشد، سبوم بیشتری ترشح می شود. رویتبرگ در عوض می‌گوید این نظریه احتمالاً برع، عمل می‌کند، زیرا ترشح سبوم خود می‌تواند منافذ را بزرگ کند. اگر سبوم نتواند آزادانه ترشح شود، منافذ بازتر و واضح‌تر می‌شوند و ممکن است جوش‌ها ایجاد شوند. صرف نظر از اینکه لایه‌بردار اسیدی یا مایع دانه‌ای را انتخاب می‌کنید، پوست حتی با از بین بردن لکه‌های سطحی و سلول‌های مرده پوست ظاهر و احساس بیشتری پیدا می‌کند. لهست، صورت مروارید ،د شده LUMA دارای روغن گیاهی هسته انگور است – ماده ای که به دلیل توانایی های تغذیه ای و محافظتی آن هنگام استفاده بر روی پوست مورد ستایش قرار می گیرد. هنگامی که از محصول صحیح استفاده می شود، یک تونر نیز می تواند افزودنی عالی به روتین پاک کننده شما باشد. یک پد پنبه ای را در تونر انتخابی خود مرطوب کنید و فقط نقاط مستعد چربی صورت خود را مشخص کنید. ،یبات آبرسان طبیعی، مانند خیار در لوسیون مخصوص خیار ماریو بادسکو، به ،وان یک جایگزین من، عمل خواهند کرد. حتی چرب ترین مناطق T هنوز هم می توانند خشکی زیرین را پنهان کنند.

نکته: هرچه یک ماده در یک محصول بالاتر باشد، سطح محتوای آن ماده بالاتر خواهد بود. می تو،د قبل از ،ید مطمئن شوید که از مواد اصلی بیشترین بهره را می برید.

تصویر

شما در این باور که یک ، غنی به ،وان یک درمان همه چیز عمل می کند، گمراه خواهید شد، زیرا چرب ترین مناطق شما به چنین چیزی نیاز ندارند. وقتی ،ت به مرطوب کننده می رسد، یک فرمول سبک حاوی هیالورونیک اسید هیالورونیک باید همه پایه ها (روغنی یا غیر روغنی) را پوشش دهد. قبل از خواب، از یک ، ژل با طراوت استفاده کنید که پوست را تسکین داده و به سرعت جذب می‌کند، مانند مرطوب‌کننده مرطوب‌کننده H2O Hydrating Boost H2O یا مرطوب‌کننده آب‌میوه صورتی براق هندوانه Tarte Cosmetics Rainforest of The Sea Drink. صبح بیایید، یک مرطوب کننده کنترل کننده درخشش مانند مرطوب کننده جدید Sébium Shine-Control Bioderma یا La Roche-Posay Effaclar Mat انتخاب کنید.

نکته: پوست مختلط یا نه، مهم است که همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید. قبل از استفاده از آرایش، یک SPF اعمال کنید. مرطوب‌کننده صورت Invisible Zinc Sheer Defense SPF50 برای پوست‌های مختلط عالی است زیرا بدون چربی یا رایحه ضد آفتاب سنتی به صورت ناشناس زیر فونداسیون قرار می‌گیرد.

همانند استفاده از مرطوب کننده، چند ماسک ، راه حلی است. زغال چوب حذف کننده باقیمانده را مانند ماسک گل کنترل کننده روغن FORMULA 10.0.6 در مناطق چرب ،ید. این هیبرید زغال چوب و کاکائو به ترتیب برای رفع احتقان منافذ و آبرس، پوست طراحی شده است. به همین ترتیب، ماسک تصفیه کننده خاک رس Umbrian Fresh’s را می توان روی T-Zone اعمال کرد، در حالی که ماسک مرطوب کننده صورت رز این برند در امتداد گونه ها اعمال می شود. اگر ماسک ورقه‌ای را ترجیح می‌دهید، ماسک ترا،مه جلبک دریایی The Body S،p یک گزینه آسان برای همه است که حاوی آلوئه ورا با طراوت است که تمام صورت شما از آن بهره می‌برد.

نکته: اگر آکنه نگران کننده است، ابتدا پوست مختلط خود را قبل از دستیابی به راه حل های هدفمند آکنه مدیریت کنید. تا آن زمان، استفاده از سیلی، را به حداقل برس،د تا منافذ به راحتی تنفس کنند.

در ابتدا در 29 نوامبر 2019 ارسال شده است. به روز شده در 25 فوریه 2021
داستان از: هانا گی

عکاس: اوانجلین سرنی


منبع: https://makeuptips.di،al/post/189359395897