انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟-تاپ ابرو

حداقل یک ساعت برای آرایش در روز عروسی خود وقت بگذارید تا از انجام کامل و مناسب آن اطمینان حاصل کنید. یک قانون خوب این است که 30 دقیقه اضافی به زمانی که فکر می کنید آرایش شما طول می کشد، اضافه کنید. از زدن کانسیلر فقط برای هلال زیر چشم و به صورت نقطه ای بپرهیزید. قبل از زدن سایه حتماً از پرایمر مخصوص استفاده کنید تا به سایه خود ماندگاری ببخشید. کانسیلر را به صورت یک مثلث به زیر چشم‌ها بزنید و برای خشک کردن آن و ماندگاری بیشتر از پودر بیک استفاده کنید. اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند…

  • برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید.
  • براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.
  • این برند آرایشی به گواه مصرف‌کنندگان با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی پیش می‌رود.
  • در هنگام استفاده از رژگونه، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با رنگ زیرین پوستتان هم خوانی داشته باشد.

این مطالعه دقیق تکنیک های یادگیری و به کار بردن آنها در زرادخانه مشتریان متنوع است. ، با این ترفند راحتتر خط مژه‌ خود را می‌بینید و می‌توانید بهتر مژه‌ها را بچسبانید. مقداری از آن را با براش مخصوص و یا نوک انگشتان خود روی تمام پوست اعمال کرده و به آرامی بمالید تا جذب شود. بعد از استفاده از پرایمر حتماً صبر کنید تا پرایمر به طور کامل خشک شود، سپس مرحله بعدی را آغاز کنید.

مدل آرایش صورت دائم (بلندمدت)

اگر لاک ناخنی که در اختیار دارید براق است و شما می خواهید آن را مات کنید می توانید ابتدا لک بزنید و با استفاده از بخار آب آن را مات نمایید. ریمل خود را به صورت رفت مجله خبری میکاپ و برگشتی چند بار روی یک‌ مژۀ خود بمالید. وقتی از نتیجه راضی شدید و خواستید به سراغ چشم دومتان بروید، دوباره ریمل را داخل جعبه بزنید و چشم دوم را شروع کنید.

کانسیلر

سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد. یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. برای این هدف است که بتوانید برای هر چهره ای متناسب با آن روش های مختلفی را به کار ببرید و نقص های صورت را پوشانده و نقاط مثبت صورت را برجسته تر کنید. با این کار زیبایی چهره دوچندان شده و صورتی بی نقص را به نمایش می گذارید.

اکستنشن مژه

اگر صورت گردی دارید باید رژ گونه را به نوعی استفاده کنید که صورت شما را کمی کشیده تر نشان دهد؛ یعنی رژ گونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش بکشید. اگر فرم صورت شما لوزی شکل است، بهتر است تا پهنای گونه ها را با زدن رژ گونه افزایش دهید. در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید. اگر به این مورد برخورد می کنید که نیاز باشد آرایش روز شما به آرایش شب تبدیل شود، همیشه در کیفتان رژلب با رنگ برجسته و پررنگ، رژگونه و خط چشم داشته باشید. با این چند قلم لوازم آرایش می توانید به سادگی، سبک آرایش خود را تغییر دهید و به زمان زیادی احتیاج نداشته باشید.