بررسی و نمونه‌های ست لب‌های براق کننده و براق کننده‌های Sephora Favorites Give Me Some Shine Balm and Gloss Lip Set


Sep،ra مجموعه ای فوق العاده را برای دوستداران مومیایی و براق عرضه کرده است. 5 محصول شامل 2 مورد در اندازه کامل است. براق کننده لب فنتی و درمان لب NARS و 3 آیتم کوچک. حجیم کننده لب های تزریقی بیش از حد چهره، تیوب آبدار لانکوم و براق کننده لب پاتریک تا.

این مجموعه با قیمت 29 دلار آمریکا (قبل از مالیات) به فروش می رسد که به ازای هر محصول حدود 5.80 دلار است. بهترین بخش در مورد این مجموعه به غیر از محصولات شگفت انگیزی که می تو،د آنها را امتحان کنید این است که این مجموعه چقدر ارزش دارد! در واقع همانطور که در زیر خواهیم دید، اندازه های کوچک تقریباً اندازه کامل هستند. ما یک Fenty Beauty Gloss Bomb Universal Lip Luminizer با قیمت 19 دلار و یک بالم لب NARS Afterglow با اندازه کامل در ارگاسم با قیمت 28 دلار داریم. مینی براق لب اصلی Lancôme Juicy Tubes در جادویی 10 میلی لیتر است، در حالی که اندازه کامل آن 15 میلی لیتر است و با قیمت 20 دلار به فروش می رسد. مینی پاتریک تا لیپ شاین در She’s Expensive 3 میلی لیتر و سایز کامل 7 میلی لیتر 22 دلار است. در نهایت، مینی پرکننده لب تزریق بیش از حد چهره در Original Clear 1.5 گرم و اندازه کامل آن 2.8 گرم با قیمت 16 دلار است. ارزش 84 دلاری تبلیغ شده واقعاً یک سرقت است!

Fenty Beauty Gloss Bomb Universal Lip Luminizer در FU$$Y

این یکی از محصولات مورد علاقه من در این مجموعه است. رایحه ای شگفت انگیز و میوه ای دارد و حس زیبای غیر ،بنده و در عین حال آبرس، روی لب هایم ایجاد می کند. من عاشق این رنگ هستم و واقعا یکی از بهترین برق لب هایی است که استفاده کرده ام.

بالم لب NARS Afterglow در ارگاسم

من بسیار هیجان زده بودم که این بالم را امتحان کنم، مخصوصاً به این دلیل که این بالم لب به تنهایی هزینه کل ست Sep،ra را پرداخت می کند. من عاشق شستشوی شفاف رنگ هستم و بالم لب روی لب های من بسیار راحت است. من از پوشیدن این لباس در روزهای بدون آرایشم لذت می برم.

از چپ به راست؛ تزریق لب بیش از حد چهره، بالم لب NARS Afterglow، بمب براق کننده زیبایی فنتی، براق کننده لب پاتریک تا، تیوب آبدار لانکوم

لب براق اصلی Lancôme Juicy Tubes در طلسم جادویی

رایحه این، من را به یاد روزهای تابست، می اندازد، فوق العاده است. من عاشق درخشش درخش، هستم که به لب هایم می دهد. استفاده از اپلیکاتور آسان است و برای روزهای رفت و آمد بسیار خوب است. رنگ های دیگر این برند را امتحان خواهم کرد.

پاتریک تا لیپ شاین در فیلم She’s Expensive

این فرمول به خودی خود ،بنده نیست و روی لب ها بسیار زیبا به نظر می رسد. شخصا برای من، بوی ن،اع را دوست ندارم، اما در کل محصول بسیار خوبی است.

تزريق لب بيش از حد چهره، پرکننده ا،تريم لب در اورجينال شفاف

این کمترین محصول مورد علاقه من در مجموعه است. من بعد از استفاده از این محصول تفاوت زیادی در ظاهر لب هایم مشاهده نکردم. در واقع یک احساس گزگز بسیار ناراحت کننده روی لب هایم وجود داشت و تصمیم گرفتم محصول را پاک کنم.

افکار نهایی

به طور کلی، این مجموعه ارزش قیمت را دارد. این محصول در وب سایت Sep،ra به فروش می رسد و به نظر می رسد مورد علاقه زیادی است. من از بیشتر محصولات لذت بردم و فکر می‌کنم که این مجموعه‌های مورد علاقه معمولاً ارزش بالایی دارند و به افراد اجازه می‌دهند تا بسیاری از محصولات مختلف را بدون نیاز به ،ید هر سایز کامل جداگانه امتحان کنند. من خیلی منتظر ست های بیشتری هستم.

طرفداران

  • قیمت و ارزش عالی

  • مینی ها سایز بزرگ هستند و با رنگ های مختلف پوست من، هستند

  • یک راه عالی برای امتحان مارک های مختلف

منفی


منبع: https://www.poutsopretty.com/sep،ra-favorites-give-me-some-،ne-balm-and-gloss-lip-set-review-and/