برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-تاپ ابرو

ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند. شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود. اگر ابروهایتان کم رنگ هستند می توانید به کمک ریمل چشم، آن ها را پر رنگ کنید و اینگونه نیازی به خرید وسیله آرایشی دیگری نخواهید داشت. از یک رنگ صورتی یا رنگ‌های طبیعی یا برق لب برای لب‌های خود استفاده کنید.

  • استفاده از کرم ضد آفتاب در روز عروسی منجر به از بین رفتن و جهش فلاش دوربین از روی پوست می شود و شما را خسته و رنگ پریده می کند.
  • انتخاب محصول می‌تواند نقش قابل توجهی در ظاهر نهایی آرایش و همچنین سلامت پوست شما داشته باشد.
  • البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود.
  • تپل به آن تاکید می شود این است که برای آرایش چشم در صورت های گرد و تپل لازم نیست از ریمل برای مژه های پایین استفاده کنید.

با پرایمر می توانید تا حد زیادی پوست خود را صاف و زیبا کنید. در آرایش صورت تپل تاکید بیشتر روی چشم هاست و نباید از رنگ های زننده و تیره برای رژ لب استفاده کنید. استفاده از برق لب بر روی رژ لب ملایم می تواند اثر بهتری داشته باشد. کنار سایه های روشن و صورتی و هلویی چشم ها را بسیار جذاب و چهره فرد را تپل و گردتر نشان دهید.

سالن آرایش و عروس مینل تهران

روش های زیادی برای دوام رژلب وجود دارد که ممکن از همه نتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند، اما استفاده از کرم پودر یکی از بهترین روش ها برای دوام بیشتر رژلب شما مجله خبری میکاپ میباشد. کرم پودر باعث فیکس شدن رژلب بر روی لب ها شده و باعث جلوگیری از لکه ای و پاک شدن آنها میشود. محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد.

پودر ست و پایان آرایش

سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد. بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید.

برای ایجاد تابناکی ایده آل خود به سایه چشم، خط چشم و ماسکارا نیاز خواهید داشت. اینکه از چه رنگ رژ لبی استفاده کنید بستگی به رنگ پوستتان دارد. اما اگر سایه چشم غلیظ و تیره به کار بردید بهتر است از رژ لب روشن و مات استفاده کنید. اگر هم سایه چشمتان تیره است از رژ لب های جیغ و غلیظ استفاده کنید تا توجه روی لب هایتان باشد.