ترتیب صحیح آرایش صورت به طور حرفه ای و ساده مجله سین دخت

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. چون برای روز باید از لوازمی استفاده کنید که از گرد و غبار و نور آفتاب در امان باشید. در حالی که برای آرایش عصر، احتیاجی به این محصولات نیست. در این شب، میهمانان زیادی حضور دارند و قطعا شما دوست دارید در میان همه خانم ها بدرخشید. میکاپ مخصوص میهمانی یا آرایش میهمانی پر زرق و برق است.

بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم.

  • کرم پودر زدن با انگشت باعث می‌شود باکتری‌های دست‌تان به پوست منتقل شوند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه شوید.
  • رنگ های روشن انتخاب کنید تا گونه ها پرتر و زیباتر دیده شوند.
  • آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم.
  • در این مرحله بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده کنید.
  • می توانید با پیش رو گذاشتن این لیست به راحتی و حرفه ای آرایش کنید.

می‌توانید با استفاده از رژگونه، میکاپ خود را تکمیل کنید و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک باشد. در مرحله بعد، با استفاده از یک براش، رژگونه را روی سیب‌های گونه‌های خود اعمال کنید تا میکاپ صورت شما را ظریف و طبیعی کند. شما باید براش را به شکل دایره‌ای حرکت دهید تا آرایش شما یکدست شود.

این رنگ را بین استخوان گونه و چشم ها به صورت افقی پخش کنید تا دو نوار رنگی ایجاد گردد. در آخر، لب ها نیازی به داشتن رنگ بیش از حد مشخص ندارند. معمولا در این سبک از برق لب خنثی و یا شفاف استفاده می کنند. از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید.

با این شیوه صورت‌تان باریک‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. کرم پودر مایع را می‌توانید با نوک انگشتان خود پخش کنید. ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد.

دوره آموزش آرایش صورت

اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود. آموزش آرایش صورت مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید. برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید. برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید.

شیدینگ ابرو چیست‌ و چطور انجام‌ می گردد ؟

هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید. اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید.

بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم. به طور کلی افرادی که رنگ پوست سرد و روشنی دارند بهتر است از رنگهایی با تناژ صورتی کم رنگ، مرجانی و یا هلویی استفاده نمایند. در مقابل خانم هایی که رنگ پوست تیره ای دارند رنگ های گرم بیشتر به پوست صورتشان می آید و استفاده از رنگ های گرم همچون قهوه ای، قرمز و بنفش توصیه می شود. در این بین کسانی هستند که پوست سبزه دارند که با انتخاب رنگ های صورتی پر رنگ و یا رنگ زرد بهترن آرایش را خواهند داشت. بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

آرایش صورت ساده دخترانه

گونه‌های برافروخته برای قرن‌ها یکی از عناصر اصلی جذابیت آرایش بوده است. اگر می خواهید کمی رنگ و شادابی به پوست خود اضافه کنید، رژگونه ممکن است کلید اصلی آن باشد. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید. اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد.

استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید. علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. دیگر محصول پوستی مهم برای زیرسازی پوست صورت، کانسیلر است. در واقع، کانسیلر در پوشش جوش‌ها، جای آکنه و موارد دیگر کاربرد دارد.