جدیدترین روش آرایش و میکاپ صورت

البته در صورت تمایل میتواند با خط چشم مایع یک خط چشم نازک بکشید. محصولات کانتورینگ با فرمولاسیون‌های پودری، مایع و کرم عرضه می‌شوند که نوع پودری آن بهترین گزینه برای مبتدیان است. در این مرحله، با استفاده از یک براش زاویه‌دار، فک، استخوان گونه، اطراف خط رویش مو و دو طرف بینی را کانتور کنید. توجه داشته باشید که کانتور صورت، کمی به طول می‌انجامد، اما جلوه‌ای خاص به صورت شما می‌دهد.

از ابزار های پاکسازی صورت می‌ توان به فیس براش سیلیکونی و فیس براش دستی اشاره کرد. فیس براش از ابزار های بسیار مهم برای سلامتی و بهداشت پوست می باشد که در مدل های گوناگون تولید شده است. پوست انسان از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که در خطر انواع آلودگی های محیطی قرار دارد و به همین دلیل باید با استفاده از یک ابزار مناسب پاکسازی عمیق شود.

  • برای آشنایی کامل با استایل مینیمال و خصوصیات آن به این مقاله از مجله وقت مد مراجعه بفرمایید.
  • در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم.
  • رژ گونه برای صورت های لاغر نباید خیلی تیره باشد و تاثیر منفی دارد.
  • هنرجویان نیز پس از اتمام آموزش خود می توانند به هر میزان که مایل باشند مدل های آرایشی خود را در محل آموزشگاه حاضر کرده و زیر نظر آموزشگاه به تمرین بپردازند.
  • کانسیلر بزنید؛ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید. برای چشم های درشت نیز خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است. برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید. برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید. استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد.

آرایش و صورت

رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود. کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود. هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد. هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌.

زیرسازی آرایش صورت

قسمت نزدیک به پلک را سایه روشن تر و قسمت بالای آن را می توانیم سایه ای به همان رنگ اما پر رنگ تر بزنیم. سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید. اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست .

برای این که بتوانید ابرو های خود را خط بیندازید بهتر است روش این کار را بلد باشید در غیر این صورت نمی توانید نتیجه بسیار خوبی را از… تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید. تا حد امکان برای صورت های لاغر از کرم های دو درجه روشن تر از پوست استفاده کنید. هر اندازه کرم روشن تر باشد، صورت تپل و چاق تر جلوه می کند. همچنین استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد؛ پس از زدن پرایمر غافل نشوید و همه جای صورت به خوبی آن را پخش کنید. یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد لاغر داشتن صورت پر است.