جدیدترین مدل های آرایش صورت دخترانه با خط چشم و سایه

البته این مورد در مورد دیگر وسایل آرایشی نیز صدق می کند. وسایل آرایشی سالم و اورجینال بوی بدی نمی دهند و اگر بوی بدی دادند نشانه فاسد بودن و غیر قابل استفاده بودن آنها می باشد. مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند. برای مثال در آرایش کلاسیک بیشتر بر آرایش چشم و لب تاکید می‌شود و همان طور که اشاره‌ای داشتیم، باید یکی از این دو عضو را بولد کرد. در مدل آرایش لایت یا اروپایی، از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده می‌شود و بیشتر، هدف پوشاندن نواقص چهره است. در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود.

  • این رنگ ها روی پوست های سبزه جلوه بسیار زیبایی دارد و نباید از آنها غافل شد.
  • اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید.
  • از سوی دیگر، تکنیک‌های میکاپ به بانوان کمک می‌کنند تا اعتماد به ‎نفس خود را افزایش دهند.
  • ما در این مطلب هر آن چه که نیاز بود درباره مدل ها و سبک های آرایش دنیا گفتیم.
  • سپس یک خط چشم نازک که با توجه به فرم چشم، کشیده میشود.

برای نگه داری از صورت و موهای خود هزینه کنید و وقت بگذارید و با استفاده از مواد خوراکی مو هایتان را تقویت و به رشد و دوام آن ها برسید. ماسک مو و صورت در بازار زیاد بوده توصیه می شود در این امر مطالعه داشته باشید و همیشه از یک محصول با کیفیت استفاده کنید. مختلفی مانند شیر پاک کن، تونر و میسلارواتر وجود دارد که در مقاله دیگری به معرفی و طرز استفاده هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم.

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲

وقتی دارید آرایش میکنید سعی کنید از لایه های کمتری از مواد روی پوست خود استفاده کنید. وقتی از کرم پودر روی صورت خود استفاده میکنید فقط یک لایه نازک از آن بزنید. اگر بعد از این مقدار فکر کردید کم است بیشتر نیاز است آن را تقویت کنید.

هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید. اشکالات خط چشم خود را تصحیح نمایید تا خط چشمی زیبا داشته باشید. سایه را با یک برس صاف و با حرکات راست و چپ یا کوبه ای روی پلکتان بزنید. ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما تا انتهای چشم خط چشم را بکشید.

دوام بیشتر کانسیلر با ۵ راهکار حرفه ای اما ساده

برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید. برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع مدل های آرایش دنیا، سبک آرایش و میکاپ هندی است.

اگر می خواهید چشمانتان در صورت جلوه بیشتر داشته باشد، در بقیه آرایش خود از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد. شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند. رنگ های سفید و نقره ای برای چشمان سبز رنگ مناسب نیست. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.