جدیدترین مدل های آرایش صورت دخترانه با خط چشم و سایه

غلیظ‌تر از این سبک، مدل آرایش صورت عربی است که در آن از رنگ‌های گرم و تیره در تمام اجزای صورت استفاده می‌شود. مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگ‌های براق و خط چشم‌های غلیظ جایگاه ویژه‌ای دارند. یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است. این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید.

  • انواع مختلفی از سبک و مدل های آرایش در دنیا وجود دارند که برای اهداف و موقعیت های متفاوتی در نظر گرفته میشوند.
  • شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند.
  • پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.
  • برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند.
  • در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت کشیده با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن…

رنگ هایی همچون زرشکی، صورتی، کاراملی و قهوه ای مناسب ترین رنگ رژ برای افرادی که پوست تیره دارند، می باشد. قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

شخصیت های معروفی مانند مرلین مونرو، رنگ قرمز لب را در میان مردم محبوب کردند و به دیگران الهام می دهند تا این مد جسورانه را بازسازی کنند. در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند. بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید.

آرایش پاک ‌کن مناسب هر پوست

برای اینکه کمی حرفه ای شوید بهتر است از رنگ های ملایم برای رژگونه استفاده کنید. پرایمر خوب کمک میکند آرایش خیلی بهتر روی صورت بماند و خودش را نشان دهد. برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید.

رنگ نگرفتن ابرو می تواند دلایلی داشته باشد که شما از آن ها بی خبر هستید از این رو در ادامه قرار است شما را با آن ها آشنا… اگر روی صورت تان جای زخم یا خراشی وجود دارد و می خواهید آن را با آرایش محو نمایید. در ادامه تکنیک هایی را خواهیم گفت که به زیباتر شدن آرایش کمک می کند. حال میخواهیم مراحل انجام آرایش دخترانه با یکدیگر دنبال کنیم. که بیشتر برای حضور در محیط های عمومی و دانشگاه استفاده میشود، باید سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کند. است زیرا میتوانید با استفاده از آن عیب های صورت مثل لک و جای جوش را بپوشانید و حلقه های تیره دور چشم را کاور کنید.

کمی از کانتور تیره بردارید و از بخش استخوان فک بالا و گوشته صورت شروع نمایید. تا گوشه های صورت و گونه کمی تیره شود و رژ گونه به خوبی گونه های شما را برجسته کند. کمی از کانسیلر بردارید و با قلم مو مخصوص زدن کانسیلر آن را پشت چشم به خوبی پخش نمایید.

دوره میکاپ

پس از آنکه کرمپودر را اعمال کردید، باید کانسیلر را اعمال کنید. البته بسیاری از افراد، کرم پودر را در ابتدا و کانسیلر را پس از آن اعمال می‌کنند. اما در موارد خاص، می‌توانید ابتدا از کانسیلر استفاده کنید. از این رو، روی هر قسمتی که می‌خواهید بپوشانید، مقداری کانسیلر بزنید. اغلب آرایشگران، زیر چشم‌ها، اطراف سوراخ‌های بینی و هرگونه لکه را با کانسیلر می‌پوشانند. اکنون که پوست شما آماده شده است، می‌توانید میکاپ صورت را شروع کنید.

مرطوب کننده

در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. به طور کلی طی سال های اخیر روش ها و ترفندهای زیادی با استفاده از وسایل آرایشی مخصوص برای اجرای میکاپ و آرایش روی کار آمده که تاثیرات چشمگیری… در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت کشیده با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن… آموزش کانتور بینی پهن بسیار ساده است و شما می توانید در خانه بینی خود را با چند قلم مواد آرایشی به فرم دلخواه خود برسانید. در این مطلب با مراحل آرایش نود و مدل آن آشنا می شوید و می توانید این نوع آرایش را در فصل های سرد به کار برده و از…

سبک آرایش با وضوح بالا یا HD، همان چیزی است که افراد را در تلویزیون و صفحه نمایش بزرگ نشان میدهد. میکاپ و آرایش اروپایی یا HD، روشی است که در آن از آرایش خالص یا گریم، استفاده میشود که خطوط و چین ها را پنهان می نماید. بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود. برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد.

در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید. قسمت هایی مثل اطراف بینی، زیر ابرو و اطراف خط لب را از قلم نیندازید. همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است.