خرید دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره آکواجت بهترین کیفیت و قیمت هیدروفیشیال کاره شفا-تاپ ابرو

منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را سفت کزده و چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده می‌شود. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد.

خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست منتظر بمانید. استفاده از بوتاکس و فیلر در روز به کارگیری هیدروفیشیال (ولی پس از آن) امکان‌پذیر است. در این روش از اسید ملایم (5/7 % گلیکولیک اسید و 5/2 % سالیسیلیک اسید) استفاده می‌شود به همین علت ممکن است مقداری حس سوزش ایجاد شود. بسیاری از افراد حس ناشی از هیدروفیشیال را با ماساژ ملایم مقایسه می‌کنند. با شستن منافذ پوست، روغن و ناخالصی های اضافی را مانند یک جاروبرقی از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز می کند.

اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. درمان به شیوه میکرودرم هیدرودرمی به صورت کامل و کافی پوست را از طریق تکنولوژی ورتکس یا همان حرکات مارپیچی پاکسازی، لایه برداری، هیدراته میکند و چربی های اضافه را نیز تخلیه می کند. این روش درمانی فوق العاده قوی آب درمانی را با تکنولوژی های پیشرفته پزشکی برای رسیدن به نتایج آنی و ماندگار ادغام کرده است.

  • دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس جدیدترین دستگاه تخصصی فیشیال پوست صورت با استفاده از ژنراتور مخصوص به منظور تبدیل آب تصفیه شده به یون های هیدروژن و اکسیژن می باشد.
  • 6 ماه پیش از انجام اغلب روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال، مصرف محصولاتی مانند رآکوتان را قطع کنید.
  • اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند.

در واقع این درمان لذت‌بخش و ریلکس کننده پوست است و بیمار می‌تواند پس از انجام آن بلافاصله آرایش کرده و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد. “ورتکس” یک مایع در حال گردش قوی است و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود عیوب مختلف آن از جمله جوش‌های سر سیاه و سر سفید و چربی پوست را فوری و بدون درد استخراج می‌کند. کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.

اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد. آبرسانی پوست، کلاژن سازی و تغذیه پوست، اساس اصلی شفافیت و سلامت پوست است. آسیب های ناشی از اشعه ماورای بنفش، آلودگی، سیگار کشیدن، نوشیدن آب کم و دلایل ارثی امکان دارد چند سال به سن طبیعی پوست شما اضافه کند. با گذشت زمان افراد دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. نکته امیدوار کننده این است که پوست شما توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. مدیکال راد با مجموعه ای گسترده از مدل های مختلف دستگاه هیدروفیشیال جهت راهنمایی و خرید دستگاه کارامد مطابق با نیازتان در خدمت شماست.

نحوه انجام هیدروفیشیال

هیدرودرم که نام دیگر مجله خبری میکاپ است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند. مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت… ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3…

دسته RF

حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. سرم ترکیبی ورتکس چیزی است که این درمان را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند. اکثر درمان‌های صورت بر روی بهبودی شرایط کنونی پوست تمرکز کرده‌اند اما هیدروفیشیال عوامل مختلفی را به کار می‌گیرد از جمله تزریق ویتامین‌های ضروری، مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند. رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. همچنین تروکالا با دارا بودن مجوز های معتبر و لازم جهت فروش اینترنتی و داشتن درگاه های پرداخت معتبر بانکی و پشتیبانی قوی سعی دارد خریدی آسان و مورد اعتماد را برای مشتریان عزیز فراهم کند.

ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است. کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد. بله، می‌توان جهت بهبود نتایج از ترکیب هیدرودرم (هیدروفیشیال) با بسیاری از درمان‌های دیگر استفاده کرد. اگر این امر ضروری است باید در این مورد با متخصص مشورت کنید تا آن را متناسب با مشکل پوستی شما توصیه کند.