خرید رژلب انواع رژ لب گوشتی و غیره 2022-تاپ ابرو

معمولاً قیمت رژ لب جامد نسبت به دیگر انواع رژلب ارزان‌تر است اما در خرید آن‌ها هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند.

  • این نوع از رژ لب با براق کردن لب ها باعث بزرگ تر دیده شدن لب ها می شود و گیرایی آنها را چندین برابر می کند.
  • رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند.
  • چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود.

بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما گندمی، تیره یا روشن باشد؛ زیرا در هر صورت یکی از طیف های رنگ این رژ با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت. مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند. اما بافتی که اغلب خانم ها به آن علاقمند هستند، مخملی و مات است. قدیمی‌تر و پر کاربردتر است ولی امروزه رژ لب مایع نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

این مدل معمولا بافت نرم و مات دارد و از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است. اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است. هنگام خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

تا از بهترین دکتر زانو درد در رشت 【سال 1401】❤️

استفاده از رژلب آرایش صورت شما را تکمیل می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند. از زمان باستان در میان یونانی ها و‌مصریان و رومی ها ، مجله خبری میکاپ را با مواد گیاهی میساختند و داخل کاسه مانند هایی نگهداری میکردند، و البته با انگشت بر لب ها میزدند، بعد از گذشت هزاران سال، رژ لب به حالت امروزی در بازار موجود است.

رژ لب مدادی دی ام جی ام مدل Xtreme Matte

رژ لب ها همچنین جزو قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای آرایشی مورد نیاز خانم ها هستند که از زمان های بسیار دور نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند. جالب است بدانید که در گذشته های بسیار دور مصریان باستان با استفاده از میوه های طبیعی، خاک رس و حتی حشرات به نوعی به لب های خود رنگ می دادند و چهره خود را زیبا می کردند. رژلب‌ها در فرمولاسیون‌های مختلفی با بافت‌ها و پوشش‌های متفاوت عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. بهترین انتخاب، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا شما در خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر مدل را بررسی کرده و سپس انتخاب کنید. برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد.

خرید رژ لب که یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌هاست و زیبایی اون‌ها رو چند برابر می‌کنه، به دلیل تنوع زیادی که داره همیشه انتخاب رو سخت می‌کنه! رژلب از پرکاربرد‌ترین و حساس‌ترین لوازم آرایش مورد استفاده یک خانمه و از اونجایی که رژلب مستقیماً با سلامتی شما در ارتباطه، باید سعی کنید تا جای ممکن محصولی رو انتخاب کنید که سرب نداشته باشه. این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند. همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند. انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد. این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.