خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک نمودار لحظه‌ای قیمت ارز ماتیک در نوبیتکس-تاپ ابرو

علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است.

  • غیر متمرکز شدن شبکه‌های گیمینگ باعث می‌شود کنترل دارایی‌ها به دست خود جامعه گیمرها بیفتد.
  • با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود.
  • برای خرید ماتیک از صرافی ایرانی پی ام ایکس چنج بر روی گزینه خرید ماتیک کلیک کنید و در صفحه اصلی اقدام به خرید نمائید.
  • قبل از شروع همکاری با پلی گان، وی به عنوان مدیر عامل Scopeweaver و مدیر فنی گروه Welspune فعالیت کرده بود.
  • نابیولینا تأکید کرد که ایراد اصلی ارزهای دیجیتال این است که نمی‌توان از آنها به‌عنوان ابزاری برای پرداخت استفاده کرد و بی‌ثباتی این بازار نیز باعث نگرانی آنها در مسئله حمایت از سرمایه‌گذاران این حوزه شده است.
  • این یعنی حجم معاملات در روزهای صعودی بیشتر از حجم معاملات روزهای نزولی است و این نشان‌دهنده بیشتر بودن تقاضا (قدرت خرید) از عرضه (قدرت فروش) است.

از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند. پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ خواهیم پرداخت.

سوالات متداول ماتیک

وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید.

ارز دیجیتال ماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

تب بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی از آن زمان فروکش کرده است و قیمت پالیگان در حال حاضر حدود ۱/۳۰ دلار است. این نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در عین سودآور بودن چقدر می‌تواند پرنوسان باشد. اولین سقف قیمتی ماتیک در حدود ۱۳ مارس و پس از لیست شدن در صرافی کوین بِیس رقم خورد؛ سقف دوم در ۱۹ مه و با رسیدن قیمت به ۲/۹۹ دلار در یک مقطع گذرا ثبت شد. اگرچه با ریزش ارزش بازار ارزهای دیجیتال در کل قیمت ماتیک هم شاهد کاهش چشمگیری بود و در حال حاضر (۱۵ مهر ۱۴۰۰) در محدوده قیمتی ۱/۳۰ دلار معامله می‌شود. در نتیجه، در فوریه ۲۰۲۱ شبکه ماتیک به پالیگان تغییر نام داد و راه‌حل مقیاس‌پذیری بهتری را ارائه داد که در چشم‌انداز بلندمدت آن ایجاد تعامل‌پذیری میان بلاکچین‌های متخلف وجود داشت.

با توجه به محبوبیت روزافزون این شبکه و پذیرش همگانی پلتفرم آن توسط توسعه‌دهندگان و کاربران، بسیاری از متخصصان آینده بسیار روشنی را برای ارز دیجیتال Polygon متصور هستند. از این رو ما در اینجا قصد داریم تحلیل تکنیکال پالی گان را به شما ارائه دهیم. سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

بهترین کار ممکن این است که پیش از هر اقدامی در موردرویه احراز هویت نوبیتکسمطالعه کنید. در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال ماتیک و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد. تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد.