خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا-تاپ ابرو

در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد. به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد.

  • هدف ماتیک ارائه یک راه‌حل مقیاس‌پذیری پایدار در مسائلی مانند کارمزدهای بالا و سرعت پایین پردازش تراکنش‌ها است.
  • در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است.
  • کیف پول های نرم افزاری زیادی هستند که شما میتوانید ارز های دیجیتال خود را در آنها نگهداری کنید اما ما چند کیف پول معتبر و جهانی را برای نگهداری ارز ماتیک به شما معرفی خواهیم کرد .
  • در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم.

رئیس جدید کمیته خدمات مالی آمریکا خواستار تعویق قانون مالیات بر ارزهای دیجیتال… در نتیجه قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا و قاعدتاً متاثر از قیمت‌های بازار جهانی تعیین خواهد شد و خود صرافی هیچ نقشی در تعیین قیمت‌ها ندارد. تیم توسعه ماتیک برای افزایش موفقیت پروژه خود خدمات ماتیک را با دید وسیع‌تری گسترش داد. پالیگان به دلیل نقاط بازرسی متعدد که ثبات در چرخه حیات تراکنش‌ها را تضمین می‌کنند، بسیار امن است.

شرایط استخراج ارز MATIC

هر تعداد ارز مجله خبری میکاپ که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید ارز دیجیتال، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود. پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است.

فروش و خرید GMT توکن پلتفرم استپن که یکی از پلتفرم‌های پیشرو در درآمدزایی از طریق ورزش و تحرک است را با نام GMT به راحتی از اوکی اکسچنج بخرید و به آن بفروشید. در این لایه‌ شبکه‌های مستقلی مستقر شده‌اند که هر کدام از آن‌ها فعالیت‌های مربوط به شبکه خود را انجام می‌دهند. هم‌چنین توجه کنید که مسئول اموری چون تولید بلاک، جمع‌آوری اطلاعات تراکنش‌ها و اجماع محلی بر عهده این لایه است. معماری هایمدال به پالیگان کمک می‌کند تا تنگناهای موجود را از بین ببرد و راه‌حلی مقیاس‌پذیرتر باشد. با استفاده از قراردادهای هوشمند، اتریوم را می‌توان به کوین‌های ماتیک تبدیل کرد (و بالعکس) و به این ترتیب یک اکوسیستم مقیاس‌پذیر اتریوم ایجاد کرد. اعضای شبکه (دارندگان توکن) می‌توانند تصمیم بگیرند که اعتبارسنج نباشند و به جای آن توکن‌های خود را به اعتبارسنج‌های دیگر واگذار کنند.

ارز دیجیتال Polygon

شبکه پالیگان از یک الگوریتم اثبات سهام طبقه‌بندی شده برای دست‌یابی به مکانیزم اجماع مورد نظر خود استفاده می‌کند. شبکه‌های مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام که به صورت سنتی کار می‌کنند، برای رسیدن به مکانیزم اجماع، تعدادی زیادی از بلاک‌ها را به صورت همزمان پردازش می‌کنند؛ اما در پالیگان قضیه متفاوت است. فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید. علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید. در حقیقت می‌توان گفت پلاسما به پیشنهاد Vitalik Buterin و Joseph Poon مورد استفاده قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از آن مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم را برطرف کنند.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است. کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود. مردم هیچ‌گونه مالکیت یا کنترلی بر دارایی‌های دیجیتالی که با تلاش خود یا حتی پول واقعی به دست می‌آورند ندارند. اگر یک نهاد مرکزی اراده کند آنها ممکن است هر لحظه دارایی‌هایشان را از دست بدهند.