خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-تاپ ابرو

پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید.

ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان با نام اختصاری MATIC و معروف به ماتیک کوین در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. پالیگان یا اینترنت بلاکچین اتریوم، در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس هندوستانی راه‌اندازی شد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار داده و ویژگی‌های آن را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ارز دیجیتال ماتیک، یک توکن ERC-20 است که قابلیت سازگاری با دیگر رمز‌ارزهای مبتنی بر اتریوم را دارد.

  • با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.
  • این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند.
  • حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است.
  • در ادامه ویژگی‌های رمز ارز ماتیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با آن آشنا شوید و تصمیم درستی برای استفاده از آن بگیرید.
  • پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است.
  • اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست.

برای اینکار به صفحه اصلی مراجعه کنید و از قسمت خرید و فروش آسان اقدام به خرید نمائید. پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی مجله خبری میکاپ و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید . چنانچه در امر خرید و فروش با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد.

ارز دیجیتال ماتیک چیست؟

تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم. مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید. راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است. برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. ارز دیجیتال ماتیک که بعدها به شبکه پالیگان تغییر هویت پیدا کرد با هدف مقابله با مشکلاتی که شبکه بلاکچین اتریوم داشت، در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد.

خرید پالی‌گان (ماتیک)

با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد. البته توصیه کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی اینه که برای نگه داری کوتاه مدت و موقتی ارز ها از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید و اگر امنیت دارایی ها اولویت داره براتون ترجیحا سراغ انواع سخت افزاریش برین.

ارز دیجیتال eCash چیست و چه کاری انجام می دهد پروژه eCash بر اساس موفقیت بیت‌کوین کش استوار است و مأموریت خود را برای ارائه سیستم نقدی الکترونیکی… صرافی های ارز دیجیتال ای کش eCash پروژه eCash بر اساس موفقیت بیت‌کوین کش استوار است و مأموریت خود را برای ارائه سیستم نقدی الکترونیکی… برای تحلیل ماتیک و مشاهده قیمت لحظه ای ارز ماتیک میتوانید از نمودار ماتیک در بالای صفحه استفاده نمائید. وانایی پردازش سریع تراکنش‌ها؛ مکانیزم اجماع شبکه پالیگان، تاییدیه هر کدام از بلاک‌ها را به صورت جداگانه پردازش می‌کند.