خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-تاپ ابرو

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۱۸.۷۹ از حجم معاملات روزانه است. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. شما می توانید با ارزهای دیجیتال داد و ستد کنید و می توانید در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنید و از آن استفاده کنید.

پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند. بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است.

از آن زمان با به حال این پروژه به طور گسترده در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و به یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری در بازار تبدیل شده است. این لایه نقش «اعتبارسنج‌ها به‌عنوان یک سرویس» را ارائه می‌دهد و یک لایه امنیتی بیشتر را برای زنجیره‌ها تأمین می‌کند. Kanani یک توسعه دهنده و مهندس بلاکچین است که در حال حاضر به عنوان مدیر عامل Polygon فعالیت می کند. لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت.

اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید.

  • به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است.
  • برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید.
  • رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است.
  • با مطالعه مقاله ”تحلیل قیمت ماتیک” منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس شما به طور کلی با احتمال های ممکن برای حرکت قیمت توکن MATIC آشنا می شوید.
  • نفر اصلی پروژه به نام جینتی کنانی بود که در زمره حرفه‌ای‌ترین برنامه‌نویسان بلاکچین قرار دارد و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شبکه پالیگان، در توسعه پروژه‌های نسل سوم اینترنت (Web.3) نیز فعالیت دارد.

از ارز دیجیتال ماتیک برای پرداخت کارمزدها، حاکمیت و استیکینگ استفاده می‌شود. بنابراین ارائه دهندگان راه‌حل که از شبکه پالیگان استفاده می‌کنند با داشتن استقلال کامل می‌توانند از این لایه‌ها با توجه به نیاز خود استفاده کنند. در صورت نیاز یک توکن ماتیک بین زنجیره اصلی و زنجیره جانبی (سایدچین) منتقل می‌شود. این انتقال با کمک زنجیره‌های پلاسما که در شبکه پالیگان به کار رفته است صورت می‌گیرد. از آنجایی که بلاکچین اتریوم با حجم بالایی از تراکنش‌ها مواجه است بار سنگینی بر روی شبکه ایجاد شده و این موجب باعث کاهش عملکرد و افزایش کارمزد تراکنش شده است. پالیگان به‌عنوان یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو از یک سیستم اثبات سهام متشکل از گره‌های اعتبارسنج برای تامین امنیت دارایی‌ها استفاده می‌کند و استیک کردن (سهام‌گذاری) بخش جدایی ناپذیری از این اکوسیستم است.

درباره ارز دیجیتال ماتیک بیشتر بدانید

در ابتدا لازم به ذکر است که در پایان 2021 توکن MATIC در یک کانال صعودی قرار گرفته است. توصیه می‌شود که معامله‌گران روند منتظر یک بریک اوت باشند ولی معامله‌گران سوئینگ می‌توانند در محدوده حمایتی 1.5 تا 1.75 دلار خرید کنند. این محدوده در نزدیکی میانگین متحرک 200 روزه که نمودار چندین مرتبه به آن واکنش نشان داده نیز قرار دارد. تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند.

لایه شبکه پالیگان (Polygon Networks Layer)

در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . مجله خبری میکاپ چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد.

ماتیک (فیلم)

در ادامه ویژگی‌های رمز ارز ماتیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با آن آشنا شوید و تصمیم درستی برای استفاده از آن بگیرید. ماتیک در ماه فوریه 2021 افزایش قیمت حدود 33 برابر قیمت قبل خود را داشته است. این افزایش بدلیل اینکه ماتیک در حل مشکلاتی که اتریوم با آنها روبرو بود دست داشته است اتفاق افتاد. استفاده از ماتیک در صنعت بازی، توکن های غیر متمرکز و دیفای در این موضوع تاثیر گذار بوده است.

در این صورت کاربران می‌توانند شبکه‌های بلاکچینی ایجاد کنند که دیگر کاملاً از یکدیگر جدا نیستند بلکه بین آنها ارتباط وجود دارد. این بهبود عملکرد در حالی حاصل شده است که هیچ خطری امنیت معاملات انجام شده در شبکه را تهدید نمی‌کند. افزایش ظرفیت همراه با یک لایه امنیتی اضافی شبکه پالیگان را تا آنجا که می‌تواند امن می‌کند. گذشته از این وضعیت اقتصاد توکنی، پالیگان قصد دارد از طیف گسترده‌ای از انواع برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) خارج از اکوسیستم اتریوم پشتیبانی کند. در حال حاضر، پالیگان فقط از فناوری پایه اتریوم پشتیبانی می‌کند اما قصد دارد به یک پلتفرم بلاکچین تعامل‌پذیر لایه ۲ تبدیل شود. پالیگان که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد توسط تیمی از توسعه دهندگان بلاکچین متشکل از جاینتی کانانی، سندیپ نایلوال و یک مشاور تجاری به نام آنوراگ آرجون ایجاد شد.