خرید پالی گان ماتیک نتورک ارزان، فروش پالی گان ماتیک نتورک MATIC، قیمت پالی گان ماتیک نتورک اینانس-تاپ ابرو

بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید. الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته. اینکه قیمت MATIC چه مقداری رو در آینده به خودش میبینه بستگی به این داره که توسعه دهنده هاش چه سیاستی رو در پیش بگیرن و تا چه اندازه نظر فعالان بازار کریپتوکارنسی رو جلب کنن.

  • امسال برای ارزهای دیجیتال به ویژه کوین ماتیک بسیار استثنایی بود و قیمت این رمز ارز تنها در نیمه اول سال بیش از ۹۰۰۰ افزایش یافت.
  • پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی ارز مورد نظر خود قرار دهید.
  • لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است.
  • معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست.

در صورت تایید انتقال و دریافت Matic Network توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد. از مزایای فروش ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. خرید و فروش ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) و سایر رمز ارز ها در اینانس به همین راحتی قابل انجام بوده و علاوه بر فروش matic شما میتوانید هزار ارز دیجیتال دیگر را نیز در صرافی ارز های دیجیتال اینانس به فروش برسانید. برای مشاهده لیست تراکنش های فروش Matic Network میتوانید از پنل کاربری خود وارد بخش ” لیست تراکنش های فروش” شوید و یا از قسمت تاریخچه انتقال کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) خود تمامی نقل و انتقالات خود را رصد کنید.

پیش بینی قیمت MATIC در سال 2023

پالیگان به‌عنوان یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو از یک سیستم اثبات سهام عمل می‌کند. از این رو بسیاری آن را رقیب اتریوم و با درجات شدیدتری جایگزین اتریوم در نظر گرفته اند. اینکه ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ یا پالیگان چیست و چگونه کار می‌کند، موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. پولیگان یا پالی گان ، پلتفرمی است که از توسعه زیرساخت‌ها و افزایش مقیاس شبکه بلاکچین اتریوم حمایت می‌کند.

پالی گان چیست؟

Polygon به طور مؤثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای کامل (معروف به اینترنت بلاک چین) تبدیل می‌کند. نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد.

خطر بزرگی که صرافی بایننس را تهدید می‌کند!

علی الخصوص وقتی که رشد چند برابری یک سری از ارز های دیجیتال رو میبینیم و هر روز شاهد فراگیری و اقبال بیشتر به این حوزه میشیم. توصیه میکنیم راه و چاه ورود به دنیای جذاب و البته پرسود ارز های دیجیتال رو یاد بگیرید و با مسیر پیشرفت تکنولوژی همراه بشید. مجموعه صرافی ایران بایننس هم در کنار شماست تا علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات و دانش بازار ارز های دیجیتال بستر امنی و راحتی هم برای معاملات و سرمایه گذاری های شما فراهم کنه. شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است. در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد.