دانلود برنامه میکاپ و آرایش صورت برای اندروید مایکت-تاپ ابرو

مژه مصنوعی برای موارد خاص یا موقعیت هایی که احتمالا از شما عکس می گیرند بسیار ایده آل است زیرا، می تواند چشمان شما را بزرگ و فریبنده نشان دهد. برای داشتن ظاهری پر زرق و برق و با شکوه بیش تر و برای کسانی که مژه هایشان به صورت طبیعی نازک یا کم پشت است، از مژه های کامل نواری استفاده کنید. این نکته آرایش عروس که باید انجام دهید، مژه های شما را به روشی ظریف تر افزایش می دهد. برای انجام کارهای روزمره و برنامه مراقبت از پوست خود کوشا باشید و در صورت امکان به طور منظم آن ها را انجام دهید. این کار تفاوت زیادی در بافت پوست شما ایجاد می کند و بهترین پایه را برای آرایش ایجاد می کند.

  • قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.
  • مجله گفتنی بستری جهت ارائه مطالب جدید و جذاب در زمینه های مختلفی همچون سبک زندگی،سرگرمی، مد و زیبایی، فرهنگ و هنر و سلامت می باشد.
  • با توجه به مدلی که مد نظر دارید می‌توانید کاسیلری با ظاهر مات یا مرطوب و شبنم گونه انتخاب کنید.
  • برای استفاده از پرایمر لب لازم است ابتدا لبهای خود را آماده سازید.
  • در این بین کسانی هستند که پوست سبزه دارند که با انتخاب رنگ های صورتی پر رنگ و یا رنگ زرد بهترن آرایش را خواهند داشت.

اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد. استفاده از قلم موی بادبزنی می تواند بهتری انتخاب برای پاک کردن پودرهای احتمالی ریخته شده در زیر چشم مجله خبری میکاپ باشد. پس اگر از پودر سایه یا هر پودر آرایشی زیر چشم ریخته شد، می توانید با کمک قلم موی بادبزنی به راحتی آن را پاک نمایید. در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند.

بایدها و نبایدهای آرایش و میکاپ

پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود. چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد. گونه ها در میکاپ کره ای صورتی بسیار ملیحی هستند و نباید از رنگ های تیره برای آن استفاده شود.

یک محصول نرم کننده و خامه ای که رنگ هلویی بیش تری در آن به کار رفته است به کنتراست آبی، بنفش و سیاهی زیر چشمانتان کمک می کند. برای چین و چروک ها، لکه های قرمز یا مویرگ های شکسته، از یک کانسیلر ضخیم تر با رنگ دانه زرد استفاده کنید. توجه داشته باشید که نحوه آرایش عروسی ممکن است با برنامه روزمره شما کمی متفاوت باشد. ممکن است لازم باشد بخش های مختلفی از صورت خود را برجسته کنید یا از محصولات مختلفی در کنار هم بر خلاف آرایش معمول و عادی روزمره خود استفاده کنید بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید.

مدلهای زیبای آرایش هندی عروس و آرایش چشم زنان زیبای هند

البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است. اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و… برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد. همچنین اگر پوست شما تیره ایت، می توانید از رژ لب های جیغ استفاده کنید.

چسباندن مژه

برای مثال آرایشی به رنگ تیره برای مکانی مانند محل کار و یا مکان‌های عمومی مناسب به نظر نمی‌رسد و بهتر است برای مکان‌های عمومی بیشتر از رنگ‌های طبیعی مانند صورتی روشن و یا هلویی استفاده کنید. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است. استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد.