دانلود برنامه میکاپ و آرایش صورت برای اندروید مایکت-تاپ ابرو

خط چشم های پهن و دنباله دار و گربه ای گزینه مناسبی نمی باشند چون چهره را غیر طبیعی نشان می دهند. سایه ای که انتخاب می کنید باید بر اساس فرم صورت باشد، اما چون تخصص و تجربه کافی در این زمینه ندارید، بهتر است قهوه ای را انتخاب کنید. با برس مخصوص سایه را روی پلک بالا بکشید و به سمت بیرون چشم هدایت کنید. ، نکاتی را برای آرایش صورت تپل عنوان می کنیم تا بتوانید صورت های گرد و تپل را متعادل و نرمال تر سازید. با آموزش میکاپ صورت اصولی و صحیح به راحتی قادر خواهید بود تا عیوب صورت های تپل را بپوشانید و آن ها را کمی لاغرتر و نرمال تر کنید. با بهره مندی از میکاپ آرتیست های حرفه ای تمام آموزش های لازم برای آرایش صورت از پایه تا پیشرفته و تکنیک های آرایش عروس را ارائه می دهد.

  • مژه مصنوعی برای موارد خاص یا موقعیت هایی که احتمالا از شما عکس می گیرند بسیار ایده آل است زیرا، می تواند چشمان شما را بزرگ و فریبنده نشان دهد.
  • پس از گذراندن آموزش های تئوری و انجام تمرین و تکرار، نهایتا کار بر روی صورت خانم ها انجام می شود.
  • خط کانتور را باید طوری زیر استخوان گونه بکشید که به صورت اریب رو به بالا و چشم ها باشد.
  • اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

علاوه براین، نکاتی که در این آموزش ها ارائه میشود با توجه به اینکه در این زمینه مبتدی هستید یا خیر نیز متفاوت خواهد بود. سالن زیبایی شبنم نظیف در ادامه نکات مهم و کاربردی در آموزش میکاپ صورت جدید از پایه برای مبتدیان و کمی پیشرفته تر را معرفی خواهد کرد. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای) سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید.

آرایش

دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد. بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی مجله خبری میکاپ نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید و حتما مراحل زیر را انجام دهید. چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند.

آموزش لیفت و لمینت مژه به ساده ترین روش ها در منزل

کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید. اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد. در آخرین مرحله، از رژ لب با رنگ های ملیح و دخترانه از قبیل صورتی استفاده کنید. رژ لب های قرمز و تیره و زننده برای آرایش های دخترانه کاربرد زیادی ندارند. دخترانه باید بسیار کمرنگ و روشن باشد و به هیچ عنوان از سایه های تیره و رنگی نباید استفاده کنید. پس از انتخاب سایه بر اساس رنگ پوست، با براش نوک تیز از گوشه داخلی پلک بالا به صورت دایره ای سایه را پخش کنید.

علاوه براین، رژ گونه های تیره بر روی گونه ها نیز می تواند فرم بهتری به چهره تان بدهد. آرایشگر حرفه ای با گذراندن موفقیت آمیز دوره آموزش آرایش صورت می تواند با توجه به سلیقه خود یا مشتری و متناسب با فرم صورت مدل های تلفیقی و زیبایی را خلق کند. رنگ ها را بشناسد و تشخیص دهد که چه ترکیب رنگی جذابیت بیشتری به چهره می بخشد.