دستگاه هیدروفیشیال مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست-تاپ ابرو

بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی). طبق اظهارات مجله جراحی پوست و زیبایی در سال ۲۰۰۹ تقریباً همه افرادی که تحت درمان میکرونیدلینگ قرار گرفته‌اند شاهد بهبودی ظاهری زخم‌های پوستی بوده‌اند و هیچ عوارض جانبی را نیز نداشته‌اند.

  • هیدرودرم یک روش درمانی مناسب برای پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش می‌باشد.
  • در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم.
  • ④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید.

حتما دقت کنید دستگاهتان را هر چند وقت یک بار گردگیری کنید و به بهداشت آن اهمیت دهید، زیرا گرد و خاک می تواند عامل اصلی خراب شدن فیلترها و همچنین اختلال عملکرد دستگاه شود. این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است. البته در صورت تمایل دستگاه لیزر fractional co2 را می توانید بررسی نمائید. دستگاه مجله خبری میکاپ یک ابزاری است که برای درمان بیماری های پوستی به کار می رود . قیمت این دستگاه نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی ازجمله برند و کیفیت تولید دستگاه، امکانات و نوع تکنولوژی دستگاه و فروشنده تعیین و مشخص می شود. بنابراین برای مقایسه دستگاه های مختلف هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره می بایست تمام این عوامل را در کنارهم در نظر گرفت.

۷- هندپیس اکسیژنه

میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است. میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز دارد که با استفاده از آنها، در لایه بیرونی پوست سوراخ هایی ایجاد کرده و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کند؛ در نتیجه پوست هموارتر می شود. یکی از معایب میکرونیدلینگ تهاجمی بودن آن است که می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و احتمال عفونت کردن پوست را افزایش می دهد. همچنین هیدروفیشیال با توجه به مشکلات مختلف پوستی برای نیازهای هر شخص به صورت ویژه قابل استفاده است.

HYDRA / HYDRO-DERMABREASION در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند. دستگاه 2022 کمپانی آلما دارای هندپیس جدید است که مانیتور تنظیمات اختصاصی روی هندپیس به سهولت کار با دستگاه کمک شایانی می نماید. این امکان باعث می شود اپراتور دستگاه هر گاه نیاز به تغییر تنظیمات باشد به راحتی بتواند به مقادیر متناسب با شرایط بیمار دست یافته به بهترین وجه و در کوتاهترین زمان از امکانات دستگاه آلما استفاده نماید. نور زرد نیز عالی ترین درمان برای رفع تیرگی و التهابات پوستی است جریان اکسیژن در سلول ها را افزایش می دهد و همچنین باعث تقویت و بافت های پوست می شود. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) ناحیه درمان را قبل از استفاده از این هندپیس تمیز کنید.

به همین ترتیب ، این روش می تواند مواردی مانند لکه های تیره را برطرف کند و همچنین استحکام پوست را بهبود بخشد. اگر پوست صورت دچار افتادگی و پیری ناشی از گذر عمر باشد، دراین روش لیفت صورت و کند شدن روند پیری پوست را خواهیم دید . پوست می باشد که به دلیل کارایی بی نظیر خود و قیمت مناسب در ایران و بیشتر کشور های جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پس این پروسه نرم کننده مرطوب کننده و غیر تهاجمی است در عین حال به شدت تاثیر گذار است. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. در نهایت سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی آنتی اکسیدان‌، هیالورونیک اسید، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. بهتر است بدانید تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود و می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد. در مجموع همه این چهار مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد شادابی و زیبایی می‌بخشند.

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. همچنین خودداری از مصرف محصولات رتینول و رتین A برای مدت دو روز قبل و بعد از هیدروفیشیال الزامی است.