دستگاه هیدروفیشیال 6n1 فروشگاه اینترنتی حیان طب-تاپ ابرو

دستگاه فرکانسی 4 سری پرتابل جزو بهترین محصولات مجله خبری میکاپ می باشد. همین امر سبب شده که دستگاه 4 سری فرکانسی به یکی از گزینه های مناسب برای مصارف خانگی مبدل شود. دستگاه پلاژن GeneO+ در مقایسه با هیدروفیشیال هات بابل، از امکانات کمتری برخوردار است و به همان نسبت قیمت پایین تری هم دارد. اسپری ایربراش هیدروفیشیال جهت اکسیژن رسانی و تولید سلول یونی اب موثر در ابرسانی است.

توصیه می‌شود که برای مدت حداقل 5 تا 7 روز پس از هیدروفیشیال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید چرا که در این حالت پوست در برابر نور خورشید آسیب‌پذیرتر است. برای مدت حداقل 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا برنزه کردن پوست خودداری کنید. ۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست. در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند.

  • گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند.
  • در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد.
  • دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس دارای 6 عدد سری و 1 عدد ماسک LED می باشد.
  • آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید.
  • در حال حاضر به دلیل عدم حضور سازنده های ایرانی این دستگاه با قیمت های بسیار بالا به کشور وارد می شود.

اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست. این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند. اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید . دستگاه هیدروفیشیال هات بابل یکی از محصولات با کیفیت و بسیار کاربردی بوده و ساخت کشور چین می باشد. دستگاه هیدروفیشیال هات بابل 7 کاربرد مختلف داشته و در زمینه زیبایی پوست بسیار موثر و کاربردی می باشد. به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود.

ویژگی‌های مدل دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینکی مزوگان کلینیکی Micropowerجهت تزریق کوکتل مزوتراپی و مزوژلعمق ، قدرت و سرعت قابل تنظیمکلاژن سازی ، ضد چین و چروک ، ضد آکنه و جای لکجوانسازی… این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود. یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است. RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است.

تزریق چربی به واژن چقدر ماندگار است و چگونه انجام می شود؟

با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید.

کارایی های انواع هیدروفیشیال

این درمان جدیدترین پیشرفت در روش های جوانسازی پوست بدون لیزر است. تنها روش میکرودرم ابریژن است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند.

در این روش از انواع مشخصی از پرتوها که حاوی انرژی هستند برای تقویت رشد سلول‌ها استفاده می‌شود در حالیکه موجب می‌شود تا تولید الاستین و کلاژن پوست نیز افزایش یابد. با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند. درمان با پرتو به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست نیز کمک می‌کند، همچنین چین و چروک‌ها، خطوط ظریف و دیگر علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد. از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد. هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود.

مواد موجود در سرم هیدروفیشیال سبب رفع لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و از بین رفتن خطوط ظریف، رفع چین و چروک و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند. افراد می‌توانند از متخصص مراقبت از پوست درخواست کنند که روش درمان را بر حسب نیازهایشان و نوع مشکلات پوستی مطابقت دهد تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند. علاوه بر دو مورد ذکر شده، هندپیس التراسونیک منجر به تولید گرمای درونی در پوست می‌شود، این گرما باعث افزایش گردش خون می‌گردد که نتیجه آن افزایش اکسیژن‌رسانی و افزایش جذب مواد مغذی از سطح پوست است.