دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز-تاپ ابرو

میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. این نورها به اعماق پوست نفوذ می‌کنند و کمک می‌کنند تا ظاهر خطوط پیری و سرخی پوست کاهش یابد. تغییر رنگ‌های عمیق‌تر مانند کک و مک‌ها و نقاط پیری عمیق توسط میکرودرم ابریژن و دیگر تکنیک‌ها بهتر درمان می‌شوند. نور پالسی شدید یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که از پالس‌های لیزر مانند و غیرمنسجم برای درمان آفتاب‌سوختگی، پیری پوست، لکه‌ها، منافذ بزرگ و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی استفاده می‌کند.

در این مخزن خروجی مخزن‌های A، B، C و مخزن آب اکسیژنه جمع‌آوری و دور ریخته می‌شود. در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود. در پایان هر فیشیال، دستگاه روی مخزن C تنظیم می‌شود تا شستشو و استریل شدن مجدد قسمتهای مختلف آن انجام شود. در برخی موارد دیده شده که از تیغه اتو صورت برای برداشتن جوش‌های سرسیاه استفاده می‌شود اما این کار به لحاظ فنی اشتباه است و بهتر است از تیغ کمدون استفاده کنید. پس از ۴۸ ساعت می‌توانید داروهای تجویزی موضعی را مورد استفاده قرار دهید، این موضوع برای داروهای عمومی حاوی اسید سالیسیلیک و محصولات Retin A نیز صادق است.

  • در این درمان از اسیدهایی مانند سالیسایلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید و دیگر اسیدها برای از بین بردن خطوط چهره، چین و چروک‌ها، پیری پوست، لک‌ها و زخم‌های کم‌عمق استفاده می‌شود.
  • طول موج “آبی”۴۲۳ نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، ۱ میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند.
  • به دلیل اینکه از اسیدها در این درمان استفاده می‌شود برای کسانی که دارای اختلالات پوستی هستند توصیه نمی‌گردد.
  • توصیه می‌شود بلافاصله پس از درمان، از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید؛ می‌توانید یک روز پس از درمان از محصولات آرایشی استفاده کنید.
  • استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت.
  • دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با موتور سنگین ساخت کشور کره جنوبی می باشد.

تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های مجله خبری میکاپ بهبودی طولانی دارند. تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد. لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود.

دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس 2021

پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند. این هندپیس در بین سایر هندپیس ها محبوب ترین بین زیبایی شناسان است. ارتعاش الکتریکی را با ۲۴۰۰۰ بار در ثانیه به ارتعاش مکانیکی با هزاران هزار بار در ثانیه تغییر می دهد. در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید.

هندپیس‌های مختلف دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره و کاربرد هر یک از آنها

منافذ پوست را با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند، پر می کند. آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. این دستگاه فیشیال چندکاره باعث سفید شدن پوست و همچنین مرطوب و تمیزکننده پوست نیز می باشد. طول موج “آبی”۴۲۳ نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، ۱ میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند.

دستگاه هیدروفیشیال کارایی های بسیار زیادی دارد شامل:

رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است). فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند. این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست.