دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز-تاپ ابرو

میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند. ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد. از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … . دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره دو موتوره نیوفیس 2022 نارسیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را در اختیار خواهید داشت. دستگاه هیدروفيشيال آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می‌کند.

  • در عین حال هیدرودرم (هیدروفیشیال) تضمینی برای دستیابی سریع به پوستی نرم و هموار است.
  • سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند.
  • منافذ پوست را با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند، پر می کند.
  • این کار سبب کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست، رفع تیرگی و چربی پوست می‌شود.

اسید هیالورونیک به اعماق پوست تزریق می شود تا پوست را آبرسانی کند. جهت خرید انواع مدل های دستگاه فیشال می توانید با مراجعه به سایت مدیکال راد خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید. در صورت تمایل اصلاح باید حداقل 3 الی 4 ساعت پیش از مجله خبری میکاپ انجام شود. تیم دکتر وحید فعالیت خودرا از سال 1395 آغاز کرد بطوریکه از سال 1398 فعالیت حرفه ای خود را با نام “دکتر وحید” گسترش داد. افتخار میکنیم که در چهار سال گذشته با تمرکز بر محصولات پزشکی، فیزیوتراپی و بهداشتی توانستیم عرضه کننده کالاهایی باشیم که با اطمینان از کیفیت آنها سخن برانیم.

فواید کلی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

سَری (Hydro-Fusion) مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود. مواد مغذی به لایه های عمیقی از پوست تزریق می شود در نتیجه میزان جذب سلولها در این روش در عمیق ترین لایه های پوستی ممکن صورت می گیرد. سرم های درمانی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند. سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند. هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد.

تمیز کردن ورتکس

گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. تعمیرات تخصصی دستگاه هیدروفیشیال یکی دیگر از خدماتی است که مدیکال تک به شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه که دارای انشعابات بسیار و قطعات بی شمار است برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می شود‌.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. روشن نشدن دستگاه هیدروفیشیال می توانند دلایل متفاوتی داشته باشد که به مهم‌ترین آن ها می پردازیم. ممکن است سیم پاور دستگاه خراب یا اتصالات پاور دستگاه دچار نوسانات و نواقص باشد.

استفاده از هرگونه روش لایه‌برداری پوست (لیزر درمانی و پیلینگ) به مدت 2 هفته قبل از هیدروفیشیال خودداری کنید. این چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است. برای خرید این دستگاه هیدروفیشیال شما می توانید بصورت آنلاین از فروشگاه ملت مارکت اقدام کنید و بعد از تایید خرید همکاران نسبت به ارسال دستگاه به محل مورد نظر شما اقدام می کنند. همچنین شما می توانید برای مشاوره و راهنمایی خرید بصورت 24 ساعت روز و هفت روز هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سطح پوست میتواند هیدروژن را تولید کند که در این حالت سلول های مولکول آب به آسانی به غشا یا همان لایه میانی پوست نفوذ میکنند که در این حالت به نیتجه دلخواه خود یعنی جوانسازی و سفید شدن پوست میرسیم.