راهنمای خرید بهترین لپ تاپ زیر ۲۰ میلیون تومان آبان ۱۴۰۱ دیجیاتو | behtarin-laptop

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ زیر ۲۰ میلیون تومان آبان ۱۴۰۱ دیجیاتو | behtarin-laptop

نسل جدید مک‌بوک‌پرو سری M اپل با قدرت از راه رسیدند و تمام ویژگی های یک لپتاپ خوب را یکجا در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این نسل با پردازنده‌های M2 پرو و مکس خود، تقریبا از تمام رقبا عملکرد بهتری دارند. اما با وجود تمامی مزایایی که پردازنده M2 پرو دارد، نباید از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ مثل نمایشگر فوق‌العاده 14 اینچی در کنار بلندگوهای 6 گانه با پشتیبانی از صدای فراگیر نیز غافل شویم. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که مدام در حال حرکت و سفر از آن استفاده کنید باید به دنبال یک نوت‌بوک باشید که از 4G یا 5G پشتیبانی می‌کند.

  • و باعث می‌شود تا کاربر نتواند به خوبی تصاویر را مشاهده کند پس پیشنهاد ما صفحه‌نمایش مات است.
  • از پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.3 گیگاهرتز بهره می‌برد که از نظر توانایی و عملکرد از دیگر پردازنده‌های حاضر در محصولات این رده قیمتی مانند Core i7-1165G7 یا Core i3-1215U بسیار بهتر است.
  • در بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ و گرافیکی شاهد کارت گرافیک های فوق حرفه ای هستیم که می‌توانند از لحاظ پردازش با دسکتاپ ها رقابت داشته باشند.
  • معروف‌ترین پسوند‌ها در کارت‌های گرافیک عبارت است از (Ti – Gaming – Max-Q) می‌باشند که در لپ تا پ‌ها بیشتر شاهد پسوند‌های Ti و Max-Q هستیم.
  • در این سیستم عامل یک داک برنامه‌ها در پایین صفحه، جای منوی استارت و نوار وظیفه ویندوز را گرفته است و به جای دستیار دیجیتال کورتانا، دستیار سیری در دسترس کاربران مکینتاش قرار گرفته است.

لپتاپ اچ‌پی Envy مدل 16 اینچی، یک گزینه عالی با ویژگی های شاخص است که تمام مشخصات سخت افزاری لپ تاپ خوب را دارا است. از پردازنده Core i9 گرفته تا 32 گیگابایت رم، 2 ترابایت SSD و البته گرافیک RTX 3060. با این مشخصات شما هم می‌توانید از آن برای گیمینگ استفاده کنید و هم اجرای برنامه‌های سنگین.

پردازنده ای ام دی

این لپ تاپ با نمایشگر OLED و کارت گرافیک RTX 3050 که دارد واقعا یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی است و در این لیست راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی جا دارد. مهم ترین نکته ای که در خرید لپ تاپ وجود دارد سرمایه و بودجه بهترین لپ تاپ اولیه شما است. با توجه به قیمت محصولات در بازار ایران می توان گفت لپ تاپ جزو محصولات لوکس و گران قیمت محسوب می شود. در نتیجه برای خرید بهترین لپ تاپ باید از قبل برنامه ریزی کنید و پس انداز داشته باشید. اگر قصد خرید لپ تاپی دارید که تا چندین سال برای شما کار کند، پیشنهاد ما به شما این است که بیشترین بودجه ممکن را برای آن کنار بگذارید و سعی کنید جدیدترین و بهترین لپ تاپ ممکن بازار را انتخاب کنید.

لپ تاپ قدرتمند: ایسوس TUF Gaming A15 مدل FA507RE

باتری این لپ تاپ گیمینگ میان رده ۴ سلولی است و تا ۵ ساعت بدون نیاز به شارژر شما را همراهی می‌کند. رم‌‌های DDR4 دارای باس ۳۲۰۰ مگاهرتز هستند که نشان از سرعت بالای آن‌ها دارد. چیپ گرافیکی این محصول Geforce RTX 3050 است که از ۴ گیگابایت حافظه GDDR6 برخوردار است. استفاده از پردازنده بسیار خوب در کنار رم‌های ۱۶ گیگابایتی و گرافیک قدرتمند، این محصول را به یکی از بهترین لپ تاپ‌های میان رده تبدیل کرده است. ایسوس سعی کرده تا در بعضی از مدل‌های خود تعادلی بین قطعات سخت افزاری مهم را ایجاد کند.