راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ-اصیل بخرید

راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ-اصیل بخرید

این لپ تاپ قدرتمند کمپانی ایسر از پلتفرم جدید Evo اینتل استفاده می‌کند و ترکیبی از پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل را همراه گرافیک Iris Xe اینتل برای شما به همراه خواهد داشت. پورت‌های متعدد در این لپ تاپ استفاده شده است و عملکرد فوق‌العاده آن به واسطه قطعات انویدیا و ای ام دی فراهم می‌شود. علیرغم استفاده از قدرت بسیار بالا، لژیون ۵ پرو را می‌توانید همراه با عمر باتری قابل توجه تهیه کنید. ایسوس یکی از نام های شناخته شده در حوضه لپ تاپ به حساب می آید و محصولات این شرکت نیز با کیفیت بسیار خوبی راهی بازار می شوند. ایسوس برای اینکه بتواند به همه ی نیاز های بازار پاسخ مثبت بدهد ، لپ تاپ هایی با قیمت ، سخت افزار و طراحی های مختلف را روانه بازار می کند.

  • داشتن چهار گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.
  • این محصول می‌تواند همه این کارها را انجام داده و به خوبی از پس‌شان بربیاید.
  • لپ تاپ بدنه انعطاف پذیری ندارد و تنها هم از چهار ناحیه رنگ‌های RGB استفاده می‌کند.
  • از دیگر امکانات لپ تاپ Matebook X Pro می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه استریو، حسگر اثر انگشت، صفحه نمایش لمسی و باتری 56 وات ساعتی اشاره کرد.

می‌توانید صفحه نمایش را به عنوان تبلت مورد استفاده قرار داده و نیازی به خرید تبلت جداگانه نداشته باشید. نمایشگر فوق‌العاده آن تمام نیازهای شما را فراهم کرده است و می‌توانید حتی برای مقاصد سرگرمی خود هم از آن استفاده کنید. بنابراین، افرادی که زیاد سفر می‌کنند یا تایم زیادی را در دانشگاه هستند، از نظر عمر باتری، نیازی به نگرانی از بابت کم شدن سریع آن نخواهند داشت.

کاربران عزیز می‌توانند در کامنت‌ها درخواست مشاوره بدهند و بدیهی است پاسخگو خواهیم بود. باید لپ تاپی را از بازار انتخاب کنید که حداقل ۹ ساعت عمر باتری داشته باشد. این میزان برای گذراندن چند کلاس با شارژ مناسب کافی است و صرفا باید بعد از برگشتن به خوابگاه یا خانه آن را به شارژر وصل کنید. بردن لپ تاپ به کلاس درس بسیار سودمند است و شما را از شر کتاب و دفتر خلاص کرده و یادداشت برداری را برای‌تان ساده‌تر می‌کند. از قابلیت‌های دیگر لپ تاپ هم باید به تجهیزات جانبی آن اشاره کنیم که به‌صورت جداگانه می‌توانید به سراغش بروید و تنوع بسیار عالی در انتظارتان است. این لپ تاپ صفحه کلید مناسبی هم دارد که برای تایپ سریع و با دقت بالا مناسب است و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید.

قوی‌ترین لپ ‌تاپ گرافیکی در بازه 20 تا 25 میلیون تومان

ارتقای رم لپ تاپ را می‌توانید به راحتی از طریق شرکت گارانتی کننده و بدون از بین رفتن گارانتی، انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که سه مورد صفحه نمایش، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را نمی‌توان ارتقا داد، ولی رم، هارد دیسک و SSD معمولا قابل ارتقا هستند. پس بهتر است اولویت را روی موارد غیرقابل ارتقا قرار دهید که همواره ثابت هستند، رم و SSD را بعدا هم به راحتی می‌توان تقویت کرد. در لحظه نگارش این مقاله تقریبا تمام لپ‌تاپ‌های معرفی شده موجود بودند، ولی متاسفانه موجودی لپ تاپ به شدت در حال نوسان است و بعضی مدل‌ها ممکن است به صورت مقطعی ناموجود شوند. به همین دلیل اگر مدلی را انتخاب کردید که موجود نبود، این مقاله را بوکمارک کرده و چند روز بعد به آن سر بزنید (به محض موجود شدن لپ تاپ، به صورت اتوماتیک در مقاله آپدیت شده و دکمه خرید آن فعال خواهد شد).

لپ تاپ سرفیس گو سری ۲

لپ تاپ ایسوس مدل ROG FLOW X16 GV601RM-A در این بازه قیمتی یکی از ارزنده‌ترین مدل‌های پیشنهادی ما برای شما می‌باشد. این لپ تاپ با یک نمایشگر QHD بسیار جذاب لذت کارکردن را برای شما دو چندان می‌کند. سخت افزار فوق العاده و قوی این لپ تاپ نیز سبب می‌شود برای خرید به یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار تبدیل شود.

متاسفانه تو این رنج قیمت لپتاپ مناسب برای رشته معماری که بشه به راحتی باهاش تیریدی مکس و اینا کار کرد نمیشناسم. به هیچ عنوان ، پیشنهاد و نظر من روی لپ تاپ های ایسوس هستش برای کار های معماری و حالا سایر برند ها. ببین لپ تاپ مخصوص رشته عمران و معماری همه مدله وجود داره تو بازار. بستگی داره که چقدر بخوای هزینه کنی و هزینه ای که امروز میخوای کنی با هزینه فردا تفاوت داره به خاطر نوسانات بازار. کارت گرافیک بالای این سیستم مخصوص اجرای نرم افزار های طراحی و مهندسی به صورت کاملا روان می باشد.

مک بوک ایر با پردازنده M1، شاید قویترین لپتاپ دنیا نباشد و مدل جدیدتر آن از هر لحاظ ارزش خرید بالاتری داشته باشد، اما هنوز هم یکی از بهترین‌های بازار است. مدل 2020، دارای پورت Thunderbolt 3 و جک هدفون 3.5 میلی متری، تاچ آیدی، وبکم 720p، سنسور اثر انگشت و صفحه کلید scissor-switch است. به علاوه، مک بوک ایر 2020 با پردازنده M1 از عهده ادیت‌های سنگین ویدیو و تصویر برمی‌آید. ایسوس زن‌بوک دوئو 14 اینچی، بهترین و قوی ترین مدل لپ تاپ در جهان برای کسانی است که به یک نمایشگر دوم احتیاج دارند.

در مراحل بعدی به سراغ کیفیت بهتر نمایشگر، رم بیشتر و پردازنده مرکزی قدرتمندتر بروید. مهم ترین نکته ای که برای انتخاب لپ تاپ مناسب فیلم دیدن باید در نظر بگیرید، ظرفیت باتری و نمایشگر می باشد. به طور کلی با کمترین سخت افزار هم می توان به تماشای فیلم پرداخت اما یک نمایشگر قدیمی با رزولوشن پایین تجربه مناسبی در اختیارتان قرار asilbekharid نمی دهد. لولای این لپ تاپ بسیار محکم طراحی شده و توانایی باز شدن تا 180 درجه را دارد و می توانید بهترین زاویه را برای خود در نظر بگیرید. نمایشگر Matebook D14 از یک پنل IPS بهره می برد که رزولوشن 1920 در 1080 و تراکم پیکسلی 157 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد.