رژ لب جامد،رژ لب صورتی،رژ لب بدون سرب،رژ لب مک،رژ لب قرمز،رژ لب گلدن رز،رژ لب مات،رژ لب اکلیلی،رژ لب 24 ساعته فروشگاه اینترنتی زنونه

هیچگاه نمی توان بین این موارد یکی را بهتر دانست، بلکه باتوجه به نیاز شما و یا جلوه ای که دلخواه شماست انتخاب ها متفاوت خواهند بود. با توجه به آنکه رژ لب های موجود در مجموعه فروشگاه های سفیر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ دچار مشکل می شوند. اما باید گفت که انتخاب رژلب با استفاده از رنگ چهره بسیار آسان است که بر این اساس رنگ های نود که در دسته خنثی قرار دارند، جزو پرطرفدارترین رنگ های رژ لب هستند که هر خانمی می تواند از آنها استفاده کند.

  • رنگهایی چون صورتی های روشن ، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند.
  • در میان محصولات آرایشی باکیفیت دیور می‌توان انواع رژ لب با رنگ‌های مختلف را مشاهده کرد.
  • یکی دیگر از انواع رژ لب که محبوبیت بسیاری دارد، رژ ماتیکی است.
  • اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره!

برندهای متنوعی مانند مای، بورژوآ، استیلا، کلارینس و لانکوم انواع رژ لب را تولید می‌کنند. هنگام خرید رژ لب باید علاوه بر نکات مهم در انتخاب بهترین رژ لب به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی یا حضوری هم توجه داشته باشید. مادامون در راستای خریداری با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید.

واژه ماتیک مخففی است از واژه‌ی کاسمتیک فرانسوی که از واژه‌ی کاسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است. این واژه به داروهایی گفته می‌شود که برای شادابی و زیبایی ومراقبت از پوست بدن استفاده می‌شود. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,شون, …

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M53

اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. مواقعی که برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و زمانی کافی برای آرایش ندارید، استفاده از رژ می تواند گزینه ای بسیار کارآمد باشد زیرا با رنگی که به لب می دهد، شادابی و طراوت خاصی به چهره شما می بخشد. احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید. در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت.

چرا خرید رژ لب جامد تا به این اندازه پر طرفدار است؟

رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … خرید اینترنتی برای شما زمانی لذت بخش می‌شه که اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود رو داشته‌ باشید. به همین دلیل کارشناسان ما تلاش کردند با ارائه اطلاعات مناسب و مفید در صفحه هر محصول شما را در تجربه یک خرید آنلاین رژ لب لذت بخش، یاری کنند.

فیلتر براساس قیمت

با خرید از فروشگاه اینترنتی میس و مستر دیگر نگرانی بابت اصل بودن کالا و قیمت ها ندارید و می توانید با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی کنید. فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد.

رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم.

رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید. این کمپانی فرانسوی رژهای خود را به وسیله موم طبیعی زنبور عسل و روغن کرچک تولید کرد که این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم ها نیز قرار گرفت.