رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد

رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند. رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند. مدلی را برگزینید که بیشترین کاربرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد. به‌طور معمول رژلب‌های جامد نسبت به رژلب‌های مایع از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند.

  • در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید.
  • این محصول با وجود ترکیبات موثره، دارای بافتی نرم و سبک بوده که علاوه بر تغذیه لب‌ها به آن‌ها ظاهری جذاب داده و رطوبت پوست لب را حفظ می‌ند و از ترک خوردن پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند.
  • در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت.
  • جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند.

اما بافتی که اغلب خانم ها به آن علاقمند هستند، مخملی و مات است. رژ لب شفاف یکی از انواع رژ لب است که رنگ لب را تغییر نمی دهد. رژ لب شفاف حاوی روغن‌هایی است که مانع از خشک شدن لب شده و در واقع نقش مرطوب کنندگی دارد. بعد از قرار گرفتن روی لب سریع خشک شده و به راحتی پاک نمی‌شود. برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند. پرفروش ترین برندهای رژ لب جامد نیز مای، دبورا، لیستا و بورژوآ هستند.

این نوع از رژ لب برای افرادی که خواهان تنوع زیاد هستند مناسب است. یک پالت رژ لب جذاب می تواند جایگزین تعداد زیادی رژ لب در کیف آرایش شما باشد. اگر رژ لب مناسب چهره و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید، شمارا زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. رژ لب ها شخصیت درونی شما را نشان می دهند و رنگ ها و بافت رژلبی که استفاده می کنید بیانگر ویژگی های فردی شما هستند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند.

استفاده از رژ لب آرایش صورت شما را تکمیل کرده و باعث می شود در موقعیت های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. رژ لب های گوشتی خوش رنگ بسیار پرکاربرد هستند که از آنها می توان در هر زمانی استفاده نمود؛ چه برای شرکت در میهمانی های رسمی و خصوصی و یا دورهمی های دوستانه و چه برای حضور در محل کار. این رژها به لطف جذابیت خاص خود بسیار پرطرفدار هستند و با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها مواجه شده اند.

در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. در میان برندهای ایرانی نیز انواع رژ لب کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود. پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است.

رژ لب مات مخملی گلدن رز

اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد. با توجه به حالت جامدش خانم‌ها نگران شکسته شدن شیشه قالب آن نیستند. برندهایی مانند شانل، رولون، نارس و کلینیک پرفروش ترین رژ لب‌های مدادی را در بازار دارند. پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید.

پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژ لب جامد را اختراع کرد. در سال 1884 میلادی، شرکت لوازم آرایشی گرلن اولین تبلیغات ماتیک را انجام داد و به فروش آن پرداخت. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود.

رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 305…

می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید. رژ لب گوشتی جزو رنگ های نود به حساب می آید و طیف رنگی آن از رنگ های روشن و ملایم تا تیره متغیر است. بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما گندمی، تیره یا روشن باشد؛ زیرا در هر صورت یکی از طیف های رنگ این رژ با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت. مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند.

این برندها در رقابت با سایر برندها از نظر کیفیت و ماندگاری در بالاترین رتبه‌ها قرار دارند. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. با توجه به علاقه به لب های بزرگ و برجسته، این روزها رژ لب های حجم دهنده نیز وارد بازار شده اند. محصولاتی که علاوه بر رنگ دهی و ماندگاری بالا بر روی لب به طور طبیعی و نامحسوس حجم لب را مقداری افزایش می دهند. در واقع با استفاده از آن ها می توانید بدون دردسر و سریع حجم لب های خود را افزایش دهید. برخی رژ لب های فیک حاوی فلز های سمی برای بدن مانند سرب و جیوه هستند ولی رژ لب های گیاهی و اصل اینطور نیستند.

بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند. اگر به رنگ تیره علاقمند هستید، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه های مناسبی برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره هستند. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد.