رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد-تاپ ابرو

این لاین نیز مثل لاین کلاسیک دارای 3 رژلب جامد و 1 رژلب مایع است. مجله خبری میکاپ‌های استی مات، ستین لوکس، مدادی چابی و مایع پرفکشن مت رنگ‌های روز دنیا را، با کیفیتی بی نظیر به لب‌های شما هدیه می‌کنند. در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد. در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند. همین ویژگی‌هاست که رژلب‌های جامد را به پرطرفدارترین انواع رژلب تبدیل کرده است؛ به‌طوری که تقاضای خرید آن‌ها هیچ‌گاه کاهش نمی‌یابد. فروشگاه اینترنتی مدل کالا مجموعه کاملی از انواع محصولات دیجیتال، لوازم جانبی و گجت های هوشمند را از سراسر جهان فراهم آورده تا نیاز یکایک شما عزیزان را برای خرید اینترنتی کالاهای اصیل و کم یاب فرآهم نماید.

  • در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند.
  • سهولت در استفاده و جابجایی یکی از عوامل محبوبیت این مدل می باشد.
  • هنگام خرید محصولات آرایشی، قیمت اهمیت زیادی دارد و می‌توانید مطابق با بودجه‌ای که دارید، انتخاب کنید.

این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند.

رژ لب جامد مات M21 – کالیستا

از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد. رژلب ها به دو دسته مایع و جامد تقسیم می شوند که هر کدام از آنها از زیبایی خاص برخوردار هستند. این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید. رژ لب‌های مدادی طرفدار زیادی دارد زیرا هنگام استفاده از آن تسلط بیشتری روی لب‌ها دارید.

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S81

هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. رژ های مایع در دو مدل رنگی و بی رنگ (شفاف) تولید و به بازار ارائه می شود. رژ مایع شفاف یا بی رنگ را می توان به تنهایی و یا بر روی رژ های جامد استفاده کرد. در هنگام خرید رژ مایع رنگی باید دقت نمایید که رنگ اصلی آنها روشن تر از چیزی است که در بسته بندی مشاهده می کنید.

رژ لب مدادی آمیتیس

رژ لب‌های مایع بر اساس میزان ماندگاری، رنگ، شرکت تولید کننده و غیره قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند. فروشگاه سوراو علاوه بر آنکه محصولات با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد، بهترین قیمت را نیز برای فروش محصولات در نظر گرفته است. شما می‌توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را با بهترین قیمت در بازار ازسوراو خریداری کنید. در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و انواع رژ لب‌های جامد را برای سلیقه‌ها و کاربردهای متفاوت ارائه می‌دهند.