ریمل لیفت مژه Maybelline The Falsies (قبل و بعد)


وقتی نظراتی مانند این یکی در Cosmopolitan، نمی تو،د محصول را نادیده بگیرید. بنابراین، من جلو رفتم و برای خودم یک لوله از آن ،یدم ریمل لیفت مژه Maybelline The Falsies تا آن را اجرا کند.

من مدت زیادی است که از مژه مصنوعی استفاده می کنم، زیرا انصافاً هیچ ریملی نمی تواند اثرات مژه مصنوعی را از بین ببرد. اما اخیراً فکر چیزی طبیعی‌تر و نزدیک‌تر به خط مژه‌ها را دارم، به گونه‌ای که پلک‌های دوتایی‌ام نشان داده شود، و حتی اگر فقط در خانه بمانم، بتوانم مژه‌های زیبایی داشته باشم. من همچنین به دنبال داشتن مژه های زیبا هستم که در صورت تصمیم به غواصی، یک روز در ساحل ماندگار باشند.

ریمل لیفت مژه Maybelline The Falsies این را به من داد:

نقد و بررسی ریمل لیفت مژه میبلین Falsies
سمت چپ: بدون ریمل. وسط: مژه های فر با یک لایه ریمل. سمت راست: مژه های فر با دو لایه ریمل. کیسه چشم مکمل

با یک انگشت می تو،د متوجه شوید که ریمل به وضوح یک ریمل فیبر است. من ریمل های فیبر را دوست دارم زیرا واقعاً برای بلند ، مژه ها، حفظ فرها و حجم کافی کار می کنند. این ریمل هر سه مورد را انجام می دهد. اگرچه فرها در کل روز 100% نمی‌مانند، اما تا زم، که باید قبل از خواب آن را بشوییم، احتمالاً 70% آن باقی می‌ماند.

مانند ریمل های فیبر، ریمل لیفت مژه Maybelline The Falsies معمولاً حالت انباشتگی دارد، بنابراین باید قبل از استفاده از یک شانه مژه استفاده کنید یا از شر محصول اضافی در طرفین لوله خلاص شوید (که در اینجا انجام ندادم زیرا از استفاده از آن بسیار هیجان زده شده بودم). شست و شوی آن با روغن پاک کننده روشن کننده شفاف Neutrogena Deep Clean کمی سخت تر از ریمل های دیگر است، بنابراین باید دو بار آن را تمیز کنم. به همین دلیل، ریمل به جام مقدس نهایی من از همه ریمل ها، Heroine Make Long and Curl ریمل فوق العاده ضد آب، که من در بررسی قبل و بعد از 10 ریمل داروخانه در اینجا گنجانده ام.

نقد و بررسی ریمل لیفت مژه میبلین Falsies
نقد و بررسی ریمل لیفت مژه میبلین Falsies
نقد و بررسی ریمل لیفت مژه میبلین Falsies

ریمل ضد آب است و وقتی عمداً روی چشمانم آب می‌ریزم و کمی مالش می‌دهم کمی پوسته پوسته می‌شود. بدون آشفتگی جوهری، و مژه ها فر می مانند. آیا این را در است، بپوشم؟ به احتمال زیاد، بله!

اگر یک پاک کننده آرایش چشم اختصاصی دارید، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. من هنوز این کار را با پرایمر مژه امتحان نکرده‌ام، که این کار را انجام می‌دهم و وقتی این اتفاق بیفتد این پست را به‌روزرس، خواهم کرد. حکم من؟ قطعا یک ریمل است که حداقل باید آن را امتحان کنید! تو می تو، آن را در S،، اینجا ب،ید یا در ULTA اینجا.

نقد و بررسی: ریمل لیفت مژه Maybelline The Falsies (قبل و بعد) آ،ین اصلاح شد: 17 مه 2021 توسط ر،ان سی.


منبع: https://www.theskinnyscout.com/2021/05/03/review-maybelline-the-falsies-lash-lift-mascara-before-after/