زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس

به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند.

  • ابتدا روی دستتان قلم مو را سبک نمایید تا اضافه پودر فیکس جدا شود.
  • آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد.
  • برای اعمال هایلایتر، براش خود را به آن آغشته کنید و به آرامی روی نقاط مذکور بچرخانید.
  • درادامه، مراحل زیرسازی آرایش صورت را به طور حرفه ای بررسی می کنیم.

با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید. با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است. برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید. با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید.

سایه زدن زیر چشم؛ نکات، آموزش و پاسخ پرسش‌های پرتکرار

روی قوس بینی را با هایلایتر کاملا طبیعی و با براش کوچک بکشید. تا حد امکان افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند نباید ابروهایشان را باریک و کوتاه کنند. بهترین حالت ابرو برای صورت های لاغر، ابروهای پهن و کشید و بلند می باشد. ساده دخترانه ندارد و تا حد امکان باید مژه ها حالت طبیعی داشته باشند. برق لب نیز به عنوان آخرین مرحله میتواند تکمیل کننده آرایش تان باشد و با بزرگتر نشان دادن لب ها، زیبایی خاصی به آن ها ببخشد.

انتخاب بهترین مدل ناخن بر اساس فرم انگشتان

برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید. اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد.

با این نکات میتوانید نحوه خودآرایی را بیاموزید و ظاهری بی عیب و نقص و زیبا برای خود ایجاد کنید. وقتی صحبت از میکاپ می‌شود، استفاده ماهرانه از لوازم آرایشی و زیبایی می‌تواند تفاوت‌های چشم گیری را در زیبایی شما ایجاد کند. البته استفاده از این لوازم به مقدار لازم و به روش صحیح نیز بسیار حائز اهمیت است. از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید.