قیمت , خرید و نقد رژ لب جامد با تخفیف فوق العاده از سانیمو-تاپ ابرو

هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. رژ های مایع در دو مدل رنگی و بی رنگ (شفاف) تولید و به بازار ارائه می شود. رژ مایع شفاف یا بی رنگ را می توان به تنهایی و یا بر روی رژ های جامد استفاده کرد. در هنگام خرید رژ مایع رنگی باید دقت نمایید که رنگ اصلی آنها روشن تر از چیزی است که در بسته بندی مشاهده می کنید.

  • استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.
  • استفاده از این رژ حتی برای تازه کارها در زمینه آرایش لب نیز سهل و آسان می باشد.
  • فروشگاه اینترنتی سانیمو ، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد.
  • رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند.

معمولاً قیمت رژ لب جامد نسبت به دیگر انواع رژلب ارزان‌تر است اما در خرید آن‌ها هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند.

این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند.

استفاده از رژلب آرایش صورت شما را تکمیل می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند. از زمان باستان در میان یونانی ها و‌مصریان و رومی ها ، مجله خبری میکاپ را با مواد گیاهی میساختند و داخل کاسه مانند هایی نگهداری میکردند، و البته با انگشت بر لب ها میزدند، بعد از گذشت هزاران سال، رژ لب به حالت امروزی در بازار موجود است.

انواع رژ لب از نظر ویژگی

این مدل معمولا بافت نرم و مات دارد و از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است. اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است. هنگام خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

رژ لب مات اینگلوت

این لاین نیز مثل لاین کلاسیک دارای 3 رژلب جامد و 1 رژلب مایع است. رژ لب‌های استی مات، ستین لوکس، مدادی چابی و مایع پرفکشن مت رنگ‌های روز دنیا را، با کیفیتی بی نظیر به لب‌های شما هدیه می‌کنند. در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد. در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند. همین ویژگی‌هاست که رژلب‌های جامد را به پرطرفدارترین انواع رژلب تبدیل کرده است؛ به‌طوری که تقاضای خرید آن‌ها هیچ‌گاه کاهش نمی‌یابد. فروشگاه اینترنتی مدل کالا مجموعه کاملی از انواع محصولات دیجیتال، لوازم جانبی و گجت های هوشمند را از سراسر جهان فراهم آورده تا نیاز یکایک شما عزیزان را برای خرید اینترنتی کالاهای اصیل و کم یاب فرآهم نماید.

رژ لب جامد کالیستا مدل Matt شماره M24

از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد. رژلب ها به دو دسته مایع و جامد تقسیم می شوند که هر کدام از آنها از زیبایی خاص برخوردار هستند. این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید. رژ لب‌های مدادی طرفدار زیادی دارد زیرا هنگام استفاده از آن تسلط بیشتری روی لب‌ها دارید.

بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما گندمی، تیره یا روشن باشد؛ زیرا در هر صورت یکی از طیف های رنگ این رژ با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت. مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند. اما بافتی که اغلب خانم ها به آن علاقمند هستند، مخملی و مات است. قدیمی‌تر و پر کاربردتر است ولی امروزه رژ لب مایع نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد.