قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال-تاپ ابرو

امروزه رمز ارزهای مختلف در سراسر جهان دست در دست هم داده اند تا سلطه شبکه اتریوم بر بازار ارزهای دیجیتال را از بین ببرند. هدف نهایی این ارز غلبه بر مشکلات مقیاس پذیری و کمک به کاربران اپلیکیشن های غیر متمرکز جهت انجام معاملات سریع و آسان و ارزان در بستر پلتفرم اتریوم است. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است.

  • به عبارت دیگر، اعضای شبکه میزان مشخصی از رمز ارز ماتیک را به عنوان وثیقه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند.
  • فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید.
  • همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند.
  • با توجه به اینکه این تحلیل تکنیکال، نمودار و قیمت لحظه ای پالی گان (ماتیک) بازتابی از ابزار تکنیکال سایت تریدینگ ویوو است، مسئولیت استفاده از آن به عهده کاربران است.
  • شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید.

پلتفرم پالیگان، صرفا برای ایجاد یک دارایی دیجیتال به وجود نیامده است، بلکه یکراه حل لایه ۲برای افزایش مقیاس پذیری و کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم (گس اتریوم) است. علاوه بر این، پالیگان جایی است که توسعه‌ دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های بلاک چینی خود را در آن ایجاد کنند. پالیگان با استفاده از ماژول‌های پیشرفته، امکان ایجاد شبکه‌های بلاک چینی به هم پیوسته و هماهنگ را ایجاد می‌کند. طبق آنچه مورد اشاره قرار گرفت، ارز دیجیتال ماتیک یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود که روی بلاک چین اتریوم به اجرا در می‌آید. هم‌چنین از طرفی ارز دیجیتال ماتیک، توکن ارائه شده در پلتفرم پالیگان نیز است؛ به همین دلیل می‌توان از آن در زمینه‌های گوناگون استفاده کرد. در ادامه به برخی از زمینه‌هایی که این رمز ارز در آن‌ها کاربرد دارد اشاره خواهیم کرد.

کیف پول های پالی گان (ماتیک)

یک راه حل در مقیاس لایه 2 قابلیت همکاری برای بلاک چین های سازگار با اتریوم است. ارز دیجیتال بومی ماتیک (چندضلعی) Polygon، MATIC، برای مدیریت، سهام و هزینه های گاز استفاده می شود. افزایش قیمت ارز دیجیتال ماتیک را می‌توان به افزایش محبوبیت شبکه اتریوم نسبت داد که محبوبیت و قیمت آن در سال ۲۰۲۱ افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. ، برای MATIC یک مگا ترند صعودی را به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند. در حال حاضر متیک در تلاش است تا با ارائه راه حل های جدید برای بلاکچین ها سرعت شبکه خود را افزایش دهد و هزینه تراکنش ها را به حداقل برساند تا میان کاربران بیش از پیش محبوب شود. با مطالعه مقاله ”تحلیل قیمت ماتیک” منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس شما به طور کلی با احتمال های ممکن برای حرکت قیمت توکن MATIC آشنا می شوید.

شاخص ترس و طمع پالی‌گان (ماتیک)

پلتفرم پالیگان ساختار زنجیره شکلی دارد که به‌واسطه همین موضوع می‌توانید میلیون‌ها تراکنش را در بستر آن انجام دهید. طبق بررسی‌های صورت گرفته در هر ثانیه 65 هزار تراکنش در این پلتفرم انجام می‌شود، بنابراین می‌توان گفت که توان و قدرت عملیاتی بالایی دارد. با این حال، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران باید برای رفع نیازها و سودآوری خود روی این فناوری سرمایه گذاری کنند نه صرفاً به دلیل تبلیغات و جو ایجاد شده در پیرامون آن. هنگام تصمیم گیری در مورد سرمایه‌گذاری روی یک رمز ارز باید بدانید که این رمز ارز چه کاری انجام می‌دهد و در آینده با چه مشکلاتی مواجه می‌شود.

رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند. این پروتکل‌ها همچنین هویت افراد استفاده کننده از رمز‌ ارز‌ها را مخفی نگه می‌دارد و ردیابی و پیدا کردن آن‌ها را برای هر کسی و هر دولتی دشوار می‌کند.

نابیولینا تأکید کرد که ایراد اصلی ارزهای دیجیتال این است که نمی‌توان از آنها به‌عنوان ابزاری برای پرداخت استفاده کرد و بی‌ثباتی این بازار نیز باعث نگرانی آنها در مسئله حمایت از سرمایه‌گذاران این حوزه شده است. این سؤالی است که نه تنها در خرید ماتیک که در خرید هر ارز دیگری، باید از خود بپرسید. در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید. با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد.

پالیگان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است بنابراین توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های خود را به راحتی به آن منتقل کنند. تا کنون چندین برنامه معروف اتریوم از جمله آوی و سوشی سواپ بر بستر پالیگان مستقر شده‌اند. به همین دلیل است که پالیگان به گونه‌ای طراحی شده است که به کمک آن کاربران بلاکچین‌های مختلف بتوانند بدون نیاز به یک عامل شخص ثالث به یکدیگر متصل شده و در بین بلاکچین‌های مختلف تراکنش انجام دهند. مردم پالیگان را با اینترنت اشیاء مقایسه کرده و از آن به‌عنوان اینترنت بلاکچین‌ها یاد می‌کنند.

اعتبارسنجان در این شبکه، توکن های MATIC خود را به عنوان وثیقه قرار داده تا به بخشی از مکانیزم اجماع PoS تبدیل شوند و در ازای آن توکن MATIC دریافت کنند. آن دسته از اعضای این شبکه که مایل نیستند اعتبارسنج شوند، می توانند توکن های خود را به اعتبارسنج دیگری سپرده و به این طریق در روند استیکینگ آنها شرکت و پاداش کسب کنند. پالی گان جهت دستیابی به درجه بالایی از تمرکززدایی، علاوه بر مکانیزم اثبات سهام، از تولیدکنندگان بلاک نیز استفاده می کند. این تولیدکنندگان بلاک با استفاده از مکانیسم های ضد تقلب به زنجیره های اصلی می پیوندند.

این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. قبل از پرداخت به تحلیل تکنیکال Polygon در ابتدا بهتر است کمی با تاریخچه و نوع کارکرد این پلتفرم آشنا شویم. Polygon در ابتدا با مجله خبری میکاپ نام Matic Network در سال 2017 و به دست جیانتی کانانی ، ساندیپ نیلوال و آنوراگ آرخون تأسیس شد تا مشکلات مقیاس پذیری و کاربرد پذیری بلاکچین اتریوم را حل کند. به مرور زمان، Matic POS به مهم‌ترین گزینه مقیاس پذیری برای اپلیکیشن‌های مختلف تبدیل شد.