قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال-تاپ ابرو

پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید.

  • یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند.
  • WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند.
  • به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند.
  • لازم به ذکر است که خرید رمز ارز از صرافی های مختلف، ممکن است با قیمت‌های متفاوتی انجام شود.
  • ماتیک توانسته از ویژگی‌هایی مانند پلاسما، رول آپ‌های ZK0 و مکانیسم اثبات سهام استفاده کند که رقبای آن در این زمینه‌ها ناموفق بوده‌اند.

ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان با نام اختصاری MATIC و معروف به ماتیک کوین در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. پالیگان یا اینترنت بلاکچین اتریوم، در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس هندوستانی راه‌اندازی شد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار داده و ویژگی‌های آن را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ارز دیجیتال ماتیک، یک توکن ERC-20 است که قابلیت سازگاری با دیگر رمز‌ارزهای مبتنی بر اتریوم را دارد.

تاریخچه رمزارز ماتیک

با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد. البته توصیه کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی اینه که برای نگه داری کوتاه مدت و موقتی ارز ها از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید و اگر امنیت دارایی ها اولویت داره براتون ترجیحا سراغ انواع سخت افزاریش برین.

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۲۶ آذر)

هر تعداد ارز مجله خبری میکاپ که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید ارز دیجیتال، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود. پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است.

رئیس جدید کمیته خدمات مالی آمریکا خواستار تعویق قانون مالیات بر ارزهای دیجیتال… در نتیجه قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا و قاعدتاً متاثر از قیمت‌های بازار جهانی تعیین خواهد شد و خود صرافی هیچ نقشی در تعیین قیمت‌ها ندارد. تیم توسعه ماتیک برای افزایش موفقیت پروژه خود خدمات ماتیک را با دید وسیع‌تری گسترش داد. پالیگان به دلیل نقاط بازرسی متعدد که ثبات در چرخه حیات تراکنش‌ها را تضمین می‌کنند، بسیار امن است.