قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال-تاپ ابرو

در نتیجه شاید بهتر باشد بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود را به این رمز ارز اختصاص بدهید. برای حل مشکل مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم 1، نیازمند پروژه های لایه دوم هستیم تا بتوانیم تراکنش هایی سریع تر و ارزان تر را در شبکه اتریوم داشته باشیم. پلتفرم پالیگان یکی از موفق ترین بلاکچین های لایه دوم برای اتریوم است که هزینه معاملات در زنجیره های جانبی این پلتفرم توسط توکن بومی آن یعنی توکن متیک پرداخت می شود. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است.

در سوی دیگر، راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ به راه‌حل‌های برون زنجیره‌ای اشاره دارد. این راه‌حل‌ها با پردازش کردن حجم قابل توجهی از تراکنش‌ها در خارج از بستر زنجیره اصلی و بر روی سایدچِین‌ها موجب افزایش ظرفیت و توان محاسباتی زنجیره اصلی می‌شوند. در عین حال، ویژگی غیرمتمرکز بودن با واگذاری نقاط بازرسی اثبات سهام به زنجیره اصلی که در ابتدا اتریوم است، حفظ می‌شود. بلوک‌ها با انتشار اثبات‌های دوره‌ای مربوط به بلوک‌های ایجاد شده توسط تولیدکنندگان بلوک تأیید می‌شوند و در نتیجه حالت غیرمتمرکز عملکرد شبکه ماتیک تضمین می‌شود. در اواخر سال 2023 و شروع سال 2024، میتوان انتظار داشت با شروع Halving بیت کوین، بازار ارز دیجیتال پس از گذشت از یک زمستان نزولی وارد بولرانی جدید شود.

برای این امر کافیه که یک ولت یا همون کیف پول ارز دیجیتال رو نصب کنین رو گوشیتون و اقدام به خرید پالی گان (ماتیک نتورک) کنین. نگهداری ارزها در کیف پول این امکان رو میده که شما در هر جای دنیا بتونین فروش پالی گان (ماتیک نتورک) رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو دریافت کنین. قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) ممکنه تغییراتی داشته باشه که در صورت خرید پالی گان (ماتیک نتورک)و افزایش قیمت سود خواهید برد و در صورت کاهش قیمت ممکن است خدای نکرده متضرر شوید. بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

  • با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است.
  • پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به فروش ارز های خود نمائید .
  • پالیگان برای استفاده در بلاکچین اتریوم توسعه یافته است اما این بدان معنا نیست که محدود به اتریوم است.

همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال اپتوس اپتوس که به عنوان یک بلاک چین لایه 1 عمل می کند، با در نظر گرفتن Web3.0 ساخته شده است.

پالیگان یا ماتیک چگونه کار می‌کند؟

بعد از پرداختن به این پرسش که ارز دیجیتال ماتیک یا پالیگان چیست، بد نیست اطلاعاتی هم در مورد خالقان آن ارائه دهیم. صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود. در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی ماتیک در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند. اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست. در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید. کارمزد بسیار پایین تراکنش‌ها؛ کارمزد شبکه پالیگان، در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر بسیار پایین است.

در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود. مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند. پالیگان که در ابتدا با نام ماتیک شناخته می‌شد، یکی از پروژه‌های منحصربفرد و روبه رشد دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌رود که امکان اتصال شبکه‌های مختلف به یکدیگر را میسر می‌سازد. اگرچه پرداخت خارجی از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است اما عدم شناخت برخی کاربران با این حوزه، باعث شده است که مورد استقبال کم‌تری قرار بگیرد.

پس از آن که معاملات تایید شدند، برای آن که در شبکه بلاک چین تفسیر و اجرا شوند، به این لایه انتقال پیدا می‌کنند. البته باید متذکر شد که خود این لایه نیز از دو زیر لایه تشکیل شده است که این دو زیر لایه را می‌توان ماشین مجازی و منطق اجرایی در نظر گرفت که امور مربوط به تراکنش‌ها را انجام می‌دهند. لایه امنیتی از جمله لایه‌های اختیاری این شبکه است که به بررسی جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالیگان می‌پردازد و باعث افزایش امنیت پلتفرم نیز می‌شود.

اخبار ارزهای دیجیتال

صرافی ایران بایننس با امکان خرید و فروش 600 نوع ارز مختلف و پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین این صرافی هاست. پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است. برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت.

درباره ارز دیجیتال ماتیک بیشتر بدانید

پالیگان پلتفرمی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم توسعه پیدا کرده است. این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد. یکی از موضوعات مهمی که در راستای انتخاب ارز دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید امنیت است.

کاربران می توانند با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر اتریوم را در زمان کوتاهتری انجام دهند. اما این پروژه با تغییر نام به پالیگان در سال ۲۰۲۱ اهداف بسیار بیشتری را دنبال می‌کند. در حال حاضر، پالیگان به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا شبکه‌های بلاکچین سفارشی را پیاده‌سازی کنند و به تعامل‌پذیری و مقیاس‌پذیری بیشتر کمک کنند. این پروژه برای بهبود مقیاس‌پذیری از راه‌حل سایدچِین کردن یا پردازش کردن تراکنش‌ها در بستری خارج از زنجیره اصلی استفاده کرد.