قیمت و خرید رژلب بهترین رژلب هایلند بیوتی-تاپ ابرو

در برخی از ترکیبات این مدل رژ از مرطوب کننده نیز استفاده شده است. اما تعداد این مدل رژ ها محدود می باشد چرا که در اینصورت از خاصیت اصلی رژ مجله خبری میکاپ که ضد آب بودن است کاسته می شود. در نتیجه از پوست لب در برابر اشعه های مضر فرابنفش، آلودگی های محیطی، گرما و سرمای شدید مراقبت می کند.

  • در نتیجه هیچ گونه سنگینی را بر روی لب هایتان احساس نخواهید کرد.
  • استفاده از رژلب، این محصول زیبا و رنگی، برای ما خانم ها پر از خاطره و حس‌های دوست داشتنی است.
  • در نتیجه اگر لب های نازکی دارید بهتر است همیشه یک برق لب در کیف آرایش خود داشته باشید.
  • امروزه این محصول علاوه بر کاربرد همیشگی زیبایی، با داشتن آبرسان و مواد مغذی برای حفظ سلامتی پوست لب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است.

رژ لب جامد دارای لوسیون، ویتامین، روغن، رنگ‌دانه و مواد ضدآفتاب می باشد که برای لب ها گزینه بسیار مناسبی است. رژ لب مدادی (چابی) بلک دایموند در 8 رنگ تنها رژلب مدادی مای است که با بافتی سبک و ماندگاری بالا، زیبایی و سلامتی را همراه لب شما می‌کند. این رژلب روی لب شما ایجاد خشکی نکرده و حس نرمی و لطافت را به آن می‌بخشد. به خاطر بافت نرم خود به راحتی بر روی لبان شما می نشیند و با توجه به رنگ نیمه ماتی که دارد زیبایی آرایش شما را چند برابر می کند.

رژ لب جامد استی مت 33 مای

رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود.

در ترکیبات حجم دهنده لب از مواد تحریک کننده برای پوست لب استفاده شده است. این مواد تحریک کننده آسیب جدی و دایمی به پوست لب وارد نمی کند و تاثیر آن پس از چندین ساعت از بین می رود. در صورتی که دچار هرگونه حساسیت پوستی به مواد غذایی هستید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید. اگر لب های ترک خورده و خشک دارید نیز نباید از حجم دهنده لب استفاده کنید. چرا که تینت لب بر روی رنگ تاکید دارد و رژ مرواریدی باعث درخشندگی می شود.

استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. بهتر است که قبل از استفاده از رژ، بالم لب بزنید و با ایجاد بافتی مرطوب به حفظ سلامت پوست لب کمک کنید. رژ لب های انواع برندهای معتبر را می توانید با ضمانت اصالت از سایت سفیر تهیه نمایید. همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. مواقعی که برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و زمانی کافی برای آرایش ندارید، استفاده از رژ می تواند گزینه ای بسیار کارآمد باشد زیرا با رنگی که به لب می دهد، شادابی و طراوت خاصی به چهره شما می بخشد.

رنگش نارنجیه روشنه اول فکر کردم دوسش ندارم ولی فقط کافیه با خط لب رنگ های مختلف تستش کنید مخصوصا رنگ های صورتی ترکیب رنگ عالی ای میده بهتون. رژهای مایع نسبت به نوع جامد، دوام طولانی‌تری داشته و کمتر پخش شده و ایجاد لک می‌کنند. تیم ما در دکتر فارمو تلاش دارد با همکاری داروسازان، مختصصان تغذیه و مختصصان پوست و مو، محتوایی به روز و علمی برای شما تولید کند، چون باور داریم دسترسی به محتوای غنی و دانش روز نه تنها حق شماست بلکه یک ضرورت است. رژ لب های سبک که حس سنگینی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کنند. تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژ لب می‌زنند اعتماد به نفس بیشتری دارند.

در خرید رژ لب‌ها چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید. حتی اگر از هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید، استفاده از یک رژ لب ساده و ریمل زدن می‌تواند به چهره‌تان شادابی و نشاط زیادی منتقل کند؛ بنابراین داشتن یک یا چند رنگ رژ لب برای استفاده روزمره یا استفاده در موقعیت‌های خاص ضروری است.

امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند.