مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

البته توجه داشته باشید سایه ابرو باید رنگ طبیعی داشته باشند و در زدن آن ها اغراق نکنید. با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید. رژ گونه برای صورت های لاغر نباید خیلی تیره باشد و تاثیر منفی دارد. استفاده از ریمل میتواند زیبایی چشم ها و چهره شما را چند برابر کند؛ برای آرایش ساده چندین لایه ریمل زدن مناسب نیست و در حدی که مژه ها تیره تر دیده شوند کافی است. استفاده از کرم پودر تیره روی استخوان بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. بهترین انتخاب، کرم پودر روشن برای روی استخوان و پودرهای تیره برای دو طرف بینی می باشد.

  • آرایش لب باریک و درشت با هم متفاوت است و هرکدام در آموزش آرایش صورت ترفندهای خاص خود را دارند.
  • از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از محصولات مختلف مانند مداد ابرو، پودر یا ژل ابرو، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنید.
  • معمولا زیر استخوان گونه‌ها روی چال گونه، دو طرف بینی و زیر خط فک کانتور می‌شوند.
  • ابروها قاب صورت هستند و مرتب بودن آن ها در نتیجه ی نهایی آرایش بسیار اثرگذار خواهد بود.
  • مرحله ی بعدی ریمل زدن است؛ با کمک ریمل مژه ها را تیره تر کنید و با کمک فرمژه، مژه ها را حالت دهید.
  • وقتی دارید آرایش میکنید سعی کنید از لایه های کمتری از مواد روی پوست خود استفاده کنید.

در مرحله بعد، از خط لب برای ترسیم طرح مورد نظر خود استفاده کنید. شما می‌توانید با کشیدن یک خط کمرنگ اطراف لب‌هایتان، این ناحیه را کانتور کنید. سپس، داخل طرحی که ترسیم کرده‌اید را پر کنید و رژ لب خود را بزنید. شما باید میکاپ صورت را با استفاده از محصولاتی مانند پرایمر لب، تکمیل کنید. در واقع، پرایمر لب برای افزایش ماندگاری آرایش روی سطح لب و ایجاد بستر صاف استفاده می‌شود.

هر چند وقت یکبار باید موها را کوتاه کرد؟

لوازم ‌آرایشی منافذ را می ‌بندد و در نتیجه باعث پیدایش جوش های سر سیاه می ‌شود، بنابراین باید با استفاده از پاک کننده ‌های آرایش به ‌خوبی پاک شوند. علاوه بر استفاده از این محصول، انتخاب نوع مناسب با توجه به نوع پوستتان بسیار مهم است….. ابتدا یک رژ لب مرطوب کننده با رنگی شبیه اطلس برای عروسی بهترین است. برای استفاده طولانی مدت از چند لایه نازک استفاده کنید و بین آن ها از پنکیک استفاده کنید. نکته مهم آرایش عروس ما که به عروس هایمان می دهیم این است که از رژ لب خامه ای یا براق استفاده نکنید. آخرین چیزی که در روز عروسی نیاز دارید این است که لب هایتان را با یک رژ لب صورتی یا قرمز بپوشانید.

آرایش صورت با پوست سبزه

در مورد پلک ها نیز از ریمل استفاده کنید و یا از مژه مصنوعی بهره مند شوید. در نهایت، از آنجایی که عرب ها از رنگ های تیره مانند قرمز و شرابی استفاده مینمایند، لب ها را بدون فراتر رفتن از خط لب رنگ کنید. بنابراین سبک آرایش و میکاپ شب یا میهمانی به شما کمک میکند. در موقعیت هایی مانند جشن، میهمانی با دوستان یا همکاران، عروسی، نامزدی و بسیاری از موارد دیگر، بانوان به آرایش شب نیاز خواهند داشت. یونانیان باستان، سرب سفید را روی صورت خود میزدند تا ظاهری رنگ پریده و خشمگین بدست بیاورند.

شما باید بسته به ظاهر ایده‌آل خود و پوششی که مد نظر دارید، کانسیلر مناسب را انتخاب کنید. اگر می خواهید آرایش شما در عکس ها طبیعی تر به نظر برسد، دنبال یک آرایش سنگین و غلیظ نباشید. برای اطمینان از مات بودن منطقه T – zoneصورت خود از پودرهای شفاف و پودرهای بلات استفاده کنید زیرا با این شیوه بهترین عکس ها را خواهید داشت. توجه داشته باشید که نحوه آرایش عروسی ممکن است با برنامه روزمره شما کمی متفاوت باشد. هنگامی که یک آرایش کلی داریم، این آرایش کردن زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که از یک رژ گونه، متناسب با نوع و رنگ آرایش استفاده شده باشد. در واقع می توان گفت که این وسیله ی آرایشی از اجزای اصلی و مراحل جذاب آرایش کردن می باشد.

اگر به خط چشم علاقه دارید، پس از زدن سایه می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه بکشید. این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید. حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید.

در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود. دومین ابزار آرایشی مهم برای صورت انتخاب یک برس با کیفیت بالا است. برس ها معمولا زمان طولانی برای شما باقی مانده و می توانید از آن ها استفاده کنید پس در خرید برس کمی دقت کنید. برای آرایش خوشگل در خانه قبل از هر کار آناتومی صورتتان را خوب بشناسید این کار فقط با تکرار و تمرین در خانه به دست می آید.