مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید. با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید.

ساده بهتر از سایه های گرم استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد؛ زیر پلک پایین را نیز با ساده یک درجه روشن تر بزنید و به خوبی فید کنید. البته محصولات براق‌کننده لب نیز به شما در اجرای میکاپ صورت مناسب کمک می‌کنند. همچنین این محصول می‌تواند روکشی براق با رنگ‌ دلخواهتان ایجاد کند.

توصیه ما این است پرایمر را با لایه‌های سبک و شفاف اعمال کنید. چراکه اگر مقدار پرایمر بیش از حد لازم باشد، روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای بد ایجاد می‌کند. پس بهتر است که یک لایه نازک از آن را روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود اعمال کنید.

  • سپس، داخل طرحی که ترسیم کرده‌اید را پر کنید و رژ لب خود را بزنید.
  • سپس کرم پودر را روی پوست بزنید تا پوست خفه به نظر نرسد و شاداب تر جلوه کند.
  • برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند.
  • برای روشن کردن زیر چشم و ابرو از رنگ روشن بهره می گیرند.
  • آرایش صورت، دنیای پر ترفندی دارد که شما می توانید با استفاده از این ترفندها، یک میکاپ زیبا و طبیعی داشته باشید.

رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد. به هیچ عنوان نباید از خط لبی که از رژتان خیلی روشن‌تر است استفاده کنید؛ چرا که در این صورت لب‌ها باریک‌تر به نظر می‌رسند. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است.

ترتیب صحیح آرایش صورت به طور حرفه ای و ساده

در این مطلب قرار است شما را با دلیل های تیره شدن کرم پودر و علت ماسیده شدن آن بر روی پوست آشنا نماییم و اطلاعاتی را در این… در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید. با این انتخاب پیشانی کشیده تر و صورت لاغرتر نشان داده خواهد شد. یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید. 11.مرحله ی آخر انتخاب رژ لب طبیعی و متناسب با آرایش تان است.

آموزش رنگ کردن ابرو در خانه؛ طرز تهیه رنگ ابرو طبیعی با استفاده از قهوه و حنا

یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد.

آموزش محو کردن خط چشم با مداد و براش

خط چشم کشیدن برای صورت های گرد بهتر است به صورت شکسته به سمت بالا باشد تا چشم هایتان را درشت تر از حالت معمول نشان دهد. انتخاب رژ لب های رنگ روشن و ملایم بهترین انتخاب برای صورت های گرد است. یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش آرایش صورت، انتخاب کرم پودر مناسب است. به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و… زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت. اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید.

ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. در نهایت پس از اتمام آرایش‌تان حتما از یک اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید تا در تمام طول روز ماندگار باشد. اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید.

اگر با محصولات کانتورینگ آشنایی ندارید، می‌توانید از برنزر استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت‌های خود از یک برنزر مات بژ استفاده کنید. برنزر را زیر فک، دو طرف گونه‌ها و اطراف پیشانی بزنید (درست مانند کانتور).