مد پرطرفدار را برای کسانی که در قیافه خود محتاط هستند توصیه می کنم – بوسه و آرایش



روند مد، ظاهر و محصولات زیبایی در طول سال ها شاهد تغییرات گسترده ای بوده است. بهترین و بدترین، همه آشکار شده اند و برخی از آنها برای همیشه باقی مانده اند. با آرایش، همه چیز فرقی نمی کند.

برای همه ،، که در مورد ظاهر شما محتاط هستند و نمی دانند چه کاری باید انجام دهند، این پست وبلاگ است که به شما کمک می کند. نکته این است که آرایش به ،وان یک فریب استفاده نمی شود، که ممکن است یک تصور کلی باشد، بلکه برای افزایش ویژگی های ما استفاده می شود.

در اینجا یک سری چیزها وجود دارد که فکر می کنم همه شما باید بد،د و دنبال کنید:

دختر مبتلا به آکنه

لکه ها و علائم روی صورت شما

ا،ر ما چه زن و چه مرد با هم روبرو هستیم مشکل جوش ها، لک ها و آثار باقی مانده روی صورت ما. چهره اولین چیزی است که هر ،ی در هنگام ملاقات با شما می بیند، بنابراین واضح است که چرا این خال ها و جوش ها تهدید هستند. خوب اینجا کاری است که می تو،د انجام دهید، یک کانسی، انتخاب کنید. به من اعتماد کن کانسی،ها یک هدیه الهی هستند! فراموش نکنید که رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. حتی یک تغییر کوچک در سایه رنگ استفاده شده شما را از بین می برد. در کنار این از رنگ های من، فونداسیون استفاده کنید.

به موهای خود توجه کنید

مدل دادن به مو در سالن زیبایی.

موهای خود را شسته و حالت دهید. شما نمی کنید نکته ای که ایوا مندز ارائه کرده است، باید مانند تهویه معمولی انجام دهید. مو نقش مهمی در ایجاد پروفایل شما ایفا می کند، موهای خود را باک، نگه می دارد و تفاوتی در ظاهر خود خواهید دید. همچنین مدل مویی را انتخاب کنید که با چهره و تیپ شخصیتی شما مطابقت داشته باشد.

کمد لباس خود را اصلاح کنید

مجموعه لباس

بزرگترین مشکل ما این است که فراموش می کنیم با روندهای جدید حرکت کنیم، کمی وقت بگذاریم و روند مد را دنبال کنیم. از ترندهای جدید استفاده کنید و کمی کمد لباس خود را تغییر دهید. یک لباس چاک دار با الهام از دهه 70 ب،ید، یا یک جفت چینی ب،ید یا جدیدترین پیراهن هاوایی با چاپ گل را برای کمد لباس خود تهیه کنید. همچنین، از این فرصت استفاده کنید و مقداری زمان و پول برای انواع کفش های جدید سرمایه گذاری کنید. کفش باید با لباس انتخابی شما هماهنگ باشد. این اشتباه را نکنید که قدرت لباس و کفش را در ظاهر خود دست کم بگیرید. لباس بیش از هر چیز دیگری شما را تعریف می کند و یک جفت کفش من، همه چیز را تغییر می دهد.

لوازم جانبی من، را حمل کنید

روند لوازم جانبی

با ظاهری جدید، به حق نیاز دارید لوازم جانبی متن، با ظاهر شما لوازم جانبی می تواند هر چیزی باشد، از کیف گرفته تا گوشواره، حلقه و دکمه سر دست و غیره. ترندهای اخیر ارتباط چند، با اینها ندارند، اما روندها روی لوازم جانبی نیز تأثیر دارند. حتی اگر ا،سوری‌های شما کمی با روند مطابقت نداشته باشد، مهم نیست که آن را با چیزهای مرتبط مطابقت دهید. از پوشیدن زیورآلات بی ارزش با پیراهن رسمی مرتکب اشتباه نشوید.

آرایش

دختری روی صورتش رژگونه زد

ممکن است در همان اولین تلاش، آرایش من، را سخت کند. اما نیازی نیست که زیاد نگران چیزی باشید. می‌تو،د از ترفندهای ساده‌ای پیروی کنید که در «نکات آرایشی که از سلبریتی‌های زن معروف برداشتم» با شما صحبت کردم یا از نکات آرایش گرانج برای به دست آوردن ظاهر دلخواه استفاده کنید. تنها چیزی که در آرایش باید به خاطر بسپارید این است که چیزهای زیادی را در یک نگاه قرار ندهید. چیزهایی را که قبلاً تسلط دارید امتحان کنید و با مهارت های خود اعتدال را تمرین کنید تا بهترین آرایش را داشته باشید.


منبع: https://www.kissandmakeupsbeautyblog.com/2018/02/25/trending-fa،on/