مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-تاپ ابرو

آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند. در ادامه ی مطلب، به ترکیبات مضر در کرم پودرهای دئمی تقلبی نیز اشاره کرده ایم. این دارو فقط باید به شکل استعمال خارجی و موضعی مورد استفاده قرار بگیرد و به هیچ‌وجه مانند مواد بوتاکس قابل تزریق زیر مجله خبری میکاپ پوست نیست. در این مرحله با استفاده از ژل‌های لایه بردار، کلیه منافذ پوست به خوبی پاکسازی شده و سلول‌های مرده پوست از بین می‌روند. در این روش برخلاف زمانی که از کرم پودر استفاده می‌کنید؛ منافذ پوست بسته نمی‌شود. در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود.

دلیل این تفاوت محسوس در قیمت‌ها، مواردی نظیر استفاده از مواد مرغوب‌تر و میزان تبهر فردی است این کار را برایتان انجام می‌دهد. ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت.

  • سلام با عضویت در خبرنامه گلدن فیس از تخفیفات هفتگی ما با خبر شوید.
  • کرم پودر دائم ترکیباتی دارد که حاوی مواد تقویتی پوست، با عوارض کمتر و تأثیر پوشانندگی ضعیف‌تر نسبت به مزووایت می‌باشد.
  • در طول EEG، یک تکنسین دیسک های فلزی کوچک (الکترود) را روی پوست سر شما قرار می دهد.
  • حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است.
  • برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد.
  • در این مرحله با استفاده از تونر، PH پوست به مقدار بهینه بازگردانده می‌شود که موجب رفع قرمزی و التهاب پوست و آبرسانی به پوست می‌شود.

در صورت عدم مراجعه به متخصص این حوزه در اسرع وقت، تغییر رنگ می تواند بسیار دردسرساز شود. البته لازم است بدانید گاهی عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد. همچنین در صورتی که این کار توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود، منجر به تغییر رنگ پوست می‌شود. معمولاً این عارضه ۲ هفته بعد از تزریق رخ می‌دهد و اگر در این مرحله به سرعت به یک فرد حرفه‌ای برای تصحیح آن مراجعه نکنید، تبدیل به یک مشکل جدی برایتان خواهد شد.

تازه های آرایش و زیبایی(سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و…)

در این مقاله سعی کردیم هرآنچه که قبل از استفاده از روش مزووایت یا کرم پودر دائم برای زیباسازی پوست صورتتان، لازم است بدانید؛ در یک مجموعه‌ی کامل به شما ارائه دهیم. ناگفته نماند بهتر است انجام این روش را به یک پزشک مجرب بسپارید؛ تا خیالتان آسوده‌تر باشد. کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد. به وب سایت من، دکتر فاطمه حبشی ، متخصص و مدرس زیبایی پوست و مو خوش آمدید. شاید در عصر ما، زیبایی همان چیزی باشد که اکنون به دنبال آن هستیم.

گسترش بی سابقه ابتلا به HPV در ایران/ واکسن HPV در دنیا اجباری و ایرانیان در بی خبری از این واکسن

مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن. در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد. کرم پودر دائم یا مزووایت روشی شگفت‌‌انگیز و پیشرفته برای داشتن پوستی شاداب، یکدست و خوشرنگ است که شما را برای مدت زمانی طولانی، از استفاده از کرم پودر بی‌نیاز خواهد کرد. این روش به کمک سوزن‌هایی در ابعاد نانو و به روش میکرونیدلینگ انجام می‌گیرد. روش میکرونیدلینگ با تحریک فرآیند کلاژن‌سازی در پوست، بر روی لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود. از فواید کرم‌ پودر دائم می‌توان به درخشندگی و تغییر رنگ پوست بین دو تا سه درجه، برطرف شدن کک و مک در آن و از بین رفتن تیرگی زیر چشم و دور لب و به طور کلی جوان‌سازی پوست می‌توان اشاره کرد.

کوکتل کرم پودر دائم استایو مدل BB GLOW 2

رعایت بهداشت و استفاده از کارتریج و سوزن یک بار مصرف در طی این کار، بسیار مهم است. چرا که این روش می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های پوستی بین افراد شود. انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود. علاوه‌بر عوارض گفته شده، اگر کرم پودر کیفیت و اصالت نداشته باشد،‌ مشکلات دیگری هم به این عوارض اضافه می‌کند. با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید.

در مراکز انجام مزووایت شیراز می توانید برای ماندگاری بیشتر جلسات بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید. یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد . روش‌هایی مانند استفاده ازماسک شادابی صورتکه با آبرسانی پوست، زیبایی آن را حفظ می‌کند.

اما اگر به تمام مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کنیم متوجه وجود عناصری و فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی ما داشته باشند. در حوزه زیبایی میکرونیدلینگ یکی از روش‌هایی است که برای جوانسازی و مراقبت از پوست استفاده شده و علاوه‌بر موثر بودن،‌ روش استانداری هم به شمار می‌رود. تزریق کرم پودر دائمی نیز به روش میکرونیدلینگ انجام می‌شود اما از آنجایی که رنگ موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده خارجی وارد پوست می‌شود، عوارضی به همراه خواهد داشت. نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود. پیش از پرداختن به عوارض کرم پودر دائم صورت باید بدانیم که این فرآیند به چه صورتی انجام می‌شود. میکرونیدلینگ تکنیکی است که به کمک متخصصان پوست و زیبایی آمده تا کرم پودر دائم صورت را ممکن کنند.

در صورتیکه قصد دارید در کلینیک زیبایی لی لی از طریق کرم پودر دائم، به پوست خود زیبایی ببخشید، می توانید این کار را بهترین هزینه و نهایت دقت و کیفیت انجام دهید. در صورتیکه قصد دارید از هزینه کرم پودر دائم آگاه شوید با ما تماس بگیرید. درست است که همه دوست دارند پوستی زیبا و شفاف داشته باشند، اما بهتر است از این روش های آزمایش نشده ای که آزمون خود را برای سال های طولانی پس نداده اند، استفاده نکنید.