نمودار تحلیل تکنیکال پالی گان ماتیک آذر 1401-تاپ ابرو

تب بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی از آن زمان فروکش کرده است و قیمت پالیگان در حال حاضر حدود ۱/۳۰ دلار است. این نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در عین سودآور بودن چقدر می‌تواند پرنوسان باشد. اولین سقف قیمتی ماتیک در حدود ۱۳ مارس و پس از لیست شدن در صرافی کوین بِیس رقم خورد؛ سقف دوم در ۱۹ مه و با رسیدن قیمت به ۲/۹۹ دلار در یک مقطع گذرا ثبت شد. اگرچه با ریزش ارزش بازار ارزهای دیجیتال در کل قیمت ماتیک هم شاهد کاهش چشمگیری بود و در حال حاضر (۱۵ مهر ۱۴۰۰) در محدوده قیمتی ۱/۳۰ دلار معامله می‌شود. در نتیجه، در فوریه ۲۰۲۱ شبکه ماتیک به پالیگان تغییر نام داد و راه‌حل مقیاس‌پذیری بهتری را ارائه داد که در چشم‌انداز بلندمدت آن ایجاد تعامل‌پذیری میان بلاکچین‌های متخلف وجود داشت.

  • رمز ارز ماتیک در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس بسیار مجرب در بمبئی هندوستان پایه‌گذاری شد.
  • در حال حاضر باید صبر کنید ببینید بیت کوین تا چند ریزش خواهد کرد و در کف های پائینی بخرید.
  • بنابراین باید گفت که این ارز قابلیت استخراج ندارد و تنها راه برای معامله آن خریدوفروش از طریق صرافی است.
  • جهت فروش ارز matic می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال matic نمایید.
  • پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست.

یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند.

طراحی پلتفرم پلی گان به گونه ای می باشد که از یک ساختار چهار لایه به شرح زیر تشکیل شده است. چشم یک تحلیل کلی از ماتیک گذاشتیم البته میتوانید در انتهای مطلب مشاهده کنید. قیمت ماتیک تحت تاثیر هیچ ارگان خواص و دولت نیست و توسط عرضه و تقاضا مشخص میگردد. در حال حاضر ماتیک با قیمت 1.26 دلار در حال معامله بوده و با سقف تاریخی خود فاصله 100 درصدی دارد.

با توجه به محبوبیت روزافزون این شبکه و پذیرش همگانی پلتفرم آن توسط توسعه‌دهندگان و کاربران، بسیاری از متخصصان آینده بسیار روشنی را برای ارز دیجیتال Polygon متصور هستند. از این رو ما در اینجا قصد داریم تحلیل تکنیکال پالی گان را به شما ارائه دهیم. سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

آموزش تصویری خرید ماتیک از صرافی ارزپایا

وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز مجله خبری میکاپ را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید.

تبدیل ارز دیجیتال ماتیک (MATIC) به سایر ارز های دیجیتال :

در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰.۲ درصد، مناسب‌ترین گزینه برای خرید این رمز ارز محسوب می‌شود. SafePal S1این کیف پول بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال متفاوت را پشتیبانی کرده و یکی از کیف پول‌ های معتبر سخت افزاری ارزهای دیجیتال است. پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد.

علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است.